Hirdetés
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
ma Az FDA viszont csak olyan eszköz használatát javasolja, melynek orvosi képességeit bevizsgálta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
TigerCat
nagyúr
Nagyon komoly, azt hittem erre már kitaláltak valami megoldást...
♛ Kanapékirály Bútor és Kanapé Webáruház »»» https://kanapekiraly.hu
-
ntomka
nagyúr
A cikkben említett példa eset elég brutális.
ツ Headphones on - World off
-
carl18
addikt
Km visszatekerés ellen van megoldás?
Hiába szúr, itt Ryzen a úr!
-
BlackPriest
őstag
Elveszted a telodat, amin a hatterkep a kocsid es kezdhetsz uj eletet...
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Trebron09
őstag
A címben csak én olvastam félre az "okosodót" okoskodóra?
Amúgy meg vegyenek Ladát, azt próbálják meg kinyitni mobillal, vagyis lehet egy 3310-essel.. az ablakon keresztül- Kreatív módon kell áramvonalasítani a stagnáló koncepciót! -
-
DjFlanker
aktív tag
1. az nem megoldás hogy vegyél szar új autót. Mert az itthon kapható Granda az az.
2. A Vestában, meg az utódjában pedig ugyanúgy benne lesz a Renault alapú okos rendszer. 2017 van, halad mindenki a korral. Az autógyártóknak kell lépni ez ügyben, és soksoksok pénz fordítani erre a témakörre.Jó pilóta alagútban nem katapultál
-
Formaster
addikt
Szerintem ennek nem sok létjogosuktsága van. Az autólopás akkor is autólopás. Aki autót akar lopni meg se kell eröltesse magát, felmegy az ebayre és 300 euróért kap egy audi dekódolót amivel máris kedvére viheti a német prémiumot. Egész véletlen dobta ki a youtube... de ha rákeresne sztem legalább ekkora megeröltetés lenne az összes többi márka (MB talán nem) elkötése. Ahhoz meg eléggé 13 éves szinten kell lenni h valaki távolról a régi kocsija klímáját kapcsolgassa. Amúgy meg nem értem miért kell egy kocsinak online lenni azon kívül h tartalmazzon mondjuk google maps-et, arra azt mondom ok ma már mindenki okos eszközökkel akarja magát körülvenni, de azt nézem ezek általában pont a zokniagyú userek.
-
Sinisi
senior tag
Azért ez egy kicsit veszélyesnek hangzik... egyelőre jobban szeretem ha manuálisak a dolgok egy bizonyos szintig.
-
Akula
őstag
Igen, itt tart ma az autóipar.
Tele vannak szenzorokkal, felismerik a táblákat, vészfékeznek ha baj van előttünk, tartják a sávot, miegymás.
De ha jobban belegondolunk, ez nem szorosan az autókhoz kötődik, hanem az informatikához, a hardver-szoftver fejlesztéshez.
Az autóipar amióta feltalálták a belsőégésű motort alig fejlődött valamit! Csak ilyen hangzatos dolgokkal lehet fenntartani a kedves vevők érdeklődését, mint a fedélzeti számítógép, vagy az intelligens klíma, meg 3D szkenner. Ha a feladat az, hogy 120g-ról csökkenjen 85g-ra a CO2 kibocsátás, megáll a tudomány.
Dumálhat itt minden szakértő, hogy önvezető, egymással kommunikáló autók jönnek, de a full elektromos világ még száz évre van tőlünk. Még az infrastruktúra sem létezik. Az akkufejlesztésekről meg jobb nem is beszélni. Még mindig sok baleset van velük.
Ez a memória reset meg máshol sem igazán akar működni. Kitörölt mobilból is elővarázsolhatók a korábbi telefonszámok és egy pendrive is visszaállítható ha nem is házi módszerekkel. Nesze neked adatvédelem."Akula Sub, ready for the deep!"
-
Sinisi
senior tag
Volt is egy rész az ilyen autók "veszélyeit pedzegető" férjem védelmében c. soriban. Aszem ott meghekkelték a fedélzeti koputert és emiatt történt baleset...
-
#56573440
törölt tag
"Az autóipar amióta feltalálták a belsőégésű motort alig fejlődött valamit! "
Ez legalább akkora bullshit mintha azt mondanám, hogy az informatika amióta feltalálták az áramot alig fejlődött valamit. Még mindig szilícium alapú lapkákon rohangáló elektronok bökdösik a 0-1 állapotokat... 1807-hez képest csak a vasat nézve a motortérben akkora ugrás van, mint egy új i7 vs 4004 között...
" Ha a feladat az, hogy 120g-ról csökkenjen 85g-ra a CO2 kibocsátás, megáll a tudomány."
Mert a fizikát is meg lehet bszni, de csak a politikusok szerint. Egy bizonyos szintig lehet racionalizálni a kibocsájtást, fölötte is lehetne, de a kutatási, fejlesztési, gyártási és fenntartási költségeket a vevő nem nyelné be. A vásárlónak is vannak eszközei, pl nem kocsival megy a sarokra is... Csak az meg kényelmetlen ugye...
Egyébként meg már régóta megy ez a szájtépés, ahogy az iot eszközökkel is, csak a gyártók nem igazán motiváltak beleölni a lóvét és az időt az ilyen irányú fejlesztésekbe. Pedig azért kéne talán...
-
rii
nagyúr
túlzas mar, ami az autópiacon is folyik
telepakoljak felesleges ficsorokkel, csak hogy még vonzobb legyen az ajanlat, aztan meg vissza kell hívni, mert menet kozben kinyilt az ajto
én nemértem ... aki egészséges, az nem tud kinyitni egy kocsiajtót? marmint feltetelezés, az autógyarak reszerol ... vagy tényleg csak egy mókusvakítas.
csak döbbenet, hogy autószerelo ismeros mar 2008-ban kivolt, h mennyi elektromos vackot pakolnak a kocsikbanekem nem kéne több:
abs, elektromos tukörfűtés, GPS, elektromos ablak, fűtheto ulés, elektromos fényszóró allitas, hatsó ablak futés, (légzsak)
meg persze egy jó gép legyen (pld. "régebbi" 525-ös bmw, ... vagy nem bmw)ez az okos dolgok meg siralmas ahogy el tudnak sulni
teljesen feleslegesen teszik ki a kocsijukat, vagy akar sajat, utasaik épségét, mert minden computerizalast feltetel nelkul, eszetlenul vallalnak
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
-
rii
nagyúr
teljesen jogos ... ebbe eddig bele se gondoltam
én is vakon nyúluk oda ahova kell, dde az érintkijelzo figyelmet igényeldehat ez is olyan mint az okostelefonokba a sok extra
el akarjk adni az újabb-és újabb termeket, bar ez a sok csilli-villi ficsör csak mókusvakítas
nem is akartam mar írni ... nissan qashqaiA NissanConnect alkalmazásokkal* azonnal megnyithatja kedvenc közösségi oldalait, közlekedési híreit és más felületeket, a hangfelismerő funkció segítségével pedig a szemét az úton, a kezét pedig a kormányon tartva böngészhet.
vezetés közben .-)))
még jó hogy kell bele a paijzs, meg az automatikus fékezés meg a tablafelismero meg a fenyszoro aszisztens .-))))
mert figyelni az utra ki fog?
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
ntomka
nagyúr
Hamar átment ez retro-topicba.
ツ Headphones on - World off
-
DjFlanker
aktív tag
Ezek alapján rögtön egy T-modellt, vagy egy korai VVW Bogarat/Citroen Kacsát ajánlok. de semmi gond, mert az általad említett 5-s bimmerbe már a 80 évektől benne volt a felsoroltak komoly része.
A fejlődés miatt tiltakozni felesleges és nincs értelme. A fedélzeti rendszerek, amiről a cikk volt, ott jogos a kritika, lehetne sokkal jobban ,de:
ABS? konkrétan életet ment minden nap. Nem véletlen hogy már az ESP is kötelező az EU-ban..
Tükörfűtés? igencsak hasznos extra, nem értem mi a bajod vele. Új autót nem találsz nélküle.
GPS. Ez még nem mindenhol széria, és itt el tudom fogadni hogy van akinek nem kell, vagy sokkal olcsóbban vesz sajátot/használ okostelefont. Ezt megadom neked
Elektromos ablak: van tekerős autó itthon (2 C Opel Corsa és egy Suzuki Ignis van itthon, meg öcsémnek egy Focus II), meg elektromos is. hát az utóbbi 10x jobb, és hát egy 5-s BMW méretű autóban hajoljon át a Berki Krisztián a másik oldalra letekerni, vagy csak képzelj oda egy kicsit rosszabb derekú középkorú felnőttet.. vagy egyedül/ketten utaztok a légkondi nélküli régi autóban nyáron, és szeretnél kereszthuzatot csinálni kicsit. tekerős autóban esélytelen. Új autó ma már nem létezik nélküle, szerencsére.
fűthető ülés: félig megadom, nem létszükséglet, de télen nagyon nagyon jól jön. És még csak nem is egy bonyolult dolog.
el. fényszóró állítás. vesszen a LED, éljen a halogén! Vezettem jól beállított halogén, meg xenon autót, mostanság pedig ültem LED-es (nem túlbonyolított, Renault Megane) autóban utasként éjszaka. Leírhatatlan a különbség, és az újakhoz kell az aut. állítás. nem véletlenül terjedt el pillanatok alatt, és még takarékos is
Hátsó ablak fűtés: az utóbbi 2 hónap ónos esős, havas, jeges, fagyos idejében létszükséglet, nem véletlen hogy már a 30+ éves 2104-s Lada kombiban is volt, és az ultra fapados autókban is. kaparjon akinek két anyja van.. avagy ha kaparsz, 100x könnyebb ha van ilyened. Elől megadom, ott nem létszükséglet
Légzsák: oké hogy zárójel, de remélem nem gondoltad komolyan.. életet ment minden nap..
Jó pilóta alagútban nem katapultál
-
rii
nagyúr
válasz DjFlanker #22 üzenetére
ahogy ivana is irta, véletlen félreolvastad a mondandómat
most egy skoda feliciat nyustölök, havi 2000 km, remelem, kiszolgal még 1-2 évig husegesenegy fokkal kéne csak jobb autó
pont hogy hianyzik a tukorfutés .-) , ulesfutés, abs
(légzsak csak azert van zarójelben, mert ne legyen ra szukség)ivana: az szamomra is vatafakk .-)))
nem'tom, hol irhattam olyat.piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
#56573440
törölt tag
" De pl. nem kell automatikus vészfék"
Ezzel se lenne pl semmi baj, sok helyen írtam már le, a jellemzően fittipaldi barátaink sorra kaptak vezetéstechnikai tréninget, ahol rettenetesen gyorsan derült ki, lényegében egy rendeset vészfékezni egyikük se tud. Az AEB és más nevű, de hasonló rendszerekben jellemző hogy elsődleges feladatként a vezetőt támogatja egy vészfékezés alatt, nem mindegy hogy az elejétől, vagy csak az utolsó 5 méteren őszinte a pedál lenyomása és a fékhatás maximalizálása.
Az, hogy magától le is kezdje a fékezést ha úgy látja jónak jellemzően kapcsolható legjobb tudomásom szerint, azokban az autókban amikben eddig ültem és volt ilyen legalábbis külön, független opció volt.Én az automata ablaktörlőt is tudom szeretni, pl nem nekem kell kézzel állítgatni a sebességet, ha megállok a dugóban ő is megáll, ha 5-el gurulok akkor néha töröl, ha felmegyek a pályára akkor meg csinálja a dolgát gyorsabban. Persze kézzel is meg lehet oldani, de ha már van, és nem egy akkora mondás, akkor üzemszerűen használva nekem bejött mint a tempomat.
Van nem egy funkció amit én se értek kocsikban, a telefonos ajtónyitás és társai szerintem is maximálisan idiótaságok, ahogy pár hete egy újabb skodára akadtam ki, hogy a nyomorék startstop nem lőhető ki fixen -legalábbis a 3 nap alatt amíg mentünk vele nem találtam erre semmit- minden indításnál le kell kapcsolni kézzel. Együtt élni vele meg én nem tudnék, városban simán kilökte alólam a motort lassú gurulásnál ahol üresbe tettem mert dugó volt, vagy épp megállni készültünk, erre ugye fék és kormány szervó off. Induláskor is az a 2 másodperc amire életre kelt rettenet zavart.
[ Szerkesztve ]