Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #56573440

    törölt tag

    válasz ivana #23 üzenetére

    " De pl. nem kell automatikus vészfék"

    Ezzel se lenne pl semmi baj, sok helyen írtam már le, a jellemzően fittipaldi barátaink sorra kaptak vezetéstechnikai tréninget, ahol rettenetesen gyorsan derült ki, lényegében egy rendeset vészfékezni egyikük se tud. Az AEB és más nevű, de hasonló rendszerekben jellemző hogy elsődleges feladatként a vezetőt támogatja egy vészfékezés alatt, nem mindegy hogy az elejétől, vagy csak az utolsó 5 méteren őszinte a pedál lenyomása és a fékhatás maximalizálása.
    Az, hogy magától le is kezdje a fékezést ha úgy látja jónak jellemzően kapcsolható legjobb tudomásom szerint, azokban az autókban amikben eddig ültem és volt ilyen legalábbis külön, független opció volt.

    Én az automata ablaktörlőt is tudom szeretni, pl nem nekem kell kézzel állítgatni a sebességet, ha megállok a dugóban ő is megáll, ha 5-el gurulok akkor néha töröl, ha felmegyek a pályára akkor meg csinálja a dolgát gyorsabban. Persze kézzel is meg lehet oldani, de ha már van, és nem egy akkora mondás, akkor üzemszerűen használva nekem bejött mint a tempomat.

    Van nem egy funkció amit én se értek kocsikban, a telefonos ajtónyitás és társai szerintem is maximálisan idiótaságok, ahogy pár hete egy újabb skodára akadtam ki, hogy a nyomorék startstop nem lőhető ki fixen -legalábbis a 3 nap alatt amíg mentünk vele nem találtam erre semmit- minden indításnál le kell kapcsolni kézzel. Együtt élni vele meg én nem tudnék, városban simán kilökte alólam a motort lassú gurulásnál ahol üresbe tettem mert dugó volt, vagy épp megállni készültünk, erre ugye fék és kormány szervó off. Induláskor is az a 2 másodperc amire életre kelt rettenet zavart.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák