Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #23 üzenetére
Azok végleges játékok, nem fejlesztés alatt állnak és nem egy egész API teljesítményét alapozzuk rájuk...
Örvendetes, hogy az AMD-nek ilyen szarokra van ideje, a több hónapos bugok javítása meg várat magára. Ha ez lesz a DX12-es húzócím ami maximálisan kihasználja az AMD kártyákat akkor ugyanott vannak ahol voltak
"NV meg egy eve nem kepes bekapcsolni az Async-et a drivereben."
Az AMD meg legalább annyi ideje papol róla, hogy az övék bizony async über kártya lesz ("Up to 46% faster" - ugye...) és ők is csak a legutóbbi hotfixben kapcsolták be. Egy másik DX12-es feature (directflip) meg még abban sem működik.
Szóval nem állnak sokkal jobban Addig meg minek az async a public driverben amíg egy játék sem használja ?[ Szerkesztve ]
-
mlinus
őstag
válasz Malibutomi #23 üzenetére
nekem eddig nem hiányzott as async compute, de mondjuk ha amd-m lenne 1-2 játéknál lehet vertem volna az asztalt
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #26 üzenetére
Úgy, hogy egy 8 magos FX ugyanarra képes még mindig mint egy i3 [link]. A CPU overhead megszűnése és a több mag kihasználása lett volna a legnagyobb előrelépés amit a DX12 hozhat és pont itt bukik el a #1 DX12-es
játéktesztprogram. Szóval vagy valami nem okés még mindig a CPU kihasználtsággal vagy lehet tényleg a proci csak ennyire képes.Nem is állította senki, hogy sokkal jobbak lennének, de AMD oldalon mindig több a szívás, a szoftveres support össze sem hasonlítható a két gyártónál és ezen egy béta benchmark (nem)támogatása nem fog változtatni egész egyszerűen azért mert pár napig még hallunk róla utána ugyanolyan lényegtelen lesz mint tavaly szeptembertől (első benchmarkok ugye...) - mostanáig...
[ Szerkesztve ]
-
SpongyaBob
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Malibutomi #33 üzenetére
Igen, de elég sok átalakítást igényel. Szóval az NV hajlandósága kell hozzá, hogy használható maradjon az alkalmazás. Nagyobb esély van arra, hogy az AMD beépíti a DirectFlip-et is a driverbe, hogy azon keresztül monitorozható maradjon a rendszer. Szerintem az NV a DWM-et még nem akarja támogatni, mert nagyon durván bele kell nyúlni a meghajtóba. Az AMD is a novemberi váltásnál hozta be a DWM-et, amikor megjött a Radeon Software.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
4264adam
veterán
válasz Malibutomi #49 üzenetére
Pontosan!
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #71 üzenetére
Sorolj fel kérlek ugyanilyen szintű mindenkit/nagyon sokakat érintő hibákat mint ezek. Egyéni problémák mindenhol lehetnek, de ezek nem azok, szándékosan nem olyanokat vagy egy egy játékhoz kapcsolódót említettem (ezeket már számon sem tudom tartani...), hanem alap dolgokat...
Hónapok óta 3rd party szoftver kell ahhoz, hogy ne csíkozzon a 200 ezres kártya illetve normális órajelen és teljesítménnyel működjön játék közben. Ilyen hibát nV-nél nem találsz, lehet azért mert nem noname játékokra pazarolják az erőforrásaikat amit amúgy sokkal inkább megtehetnének mint az AMD.
Nem véletlenül áll úgy a két cég ahogy, az AMD az ilyenek meg az állandó ígérgetések miatt vesztette el a vásárlók bizalmát.[ Szerkesztve ]