- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- TCL LCD és LED TV-k
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Amazon Fire TV stick/box
- Androidos tablet topic
- SSD kibeszélő
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#85552128
törölt tag
válasz electrodoki #20 üzenetére
Nem nagyon érdekel senkit sem, hogy valamivel gyorsabbak az AMD kártyák egy az AMD által szponzorált "játékban" a direkt hozzá kiadott driverrel (ugye volt egy sajtónak szánt direkt ennek tesztelésére kiadott driver az AMD-től, az nV kártyákat meg a legutolsó public driverrel tesztelték)
Ez a 10-ből 1 esete, pár napig (megint) felkavarja az állóvizet, lehet 2 helyett 3 Radeont fognak eladni, de hosszabb távon nem az AOTS fog dönteni a vételnél.
Majd ha értelmesebb címekben is fennáll a helyzet lehet aggódni, de addigra mire ez eljöhetne már mindkét oldalon rég az új széria lesz...
Az meg, hogy az MS ennyire önfejűen döntött pár dologban nem igazán meglepő lévén elsődlegesen az Xbox One-hoz készült az API amiben történetesen AMD GPU van, holott állítólag más módon nV alatt is lehetne Asyncet használni... Vulcannal talán kiderül.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #23 üzenetére
Azok végleges játékok, nem fejlesztés alatt állnak és nem egy egész API teljesítményét alapozzuk rájuk...
Örvendetes, hogy az AMD-nek ilyen szarokra van ideje, a több hónapos bugok javítása meg várat magára. Ha ez lesz a DX12-es húzócím ami maximálisan kihasználja az AMD kártyákat akkor ugyanott vannak ahol voltak
"NV meg egy eve nem kepes bekapcsolni az Async-et a drivereben."
Az AMD meg legalább annyi ideje papol róla, hogy az övék bizony async über kártya lesz ("Up to 46% faster" - ugye...) és ők is csak a legutóbbi hotfixben kapcsolták be. Egy másik DX12-es feature (directflip) meg még abban sem működik.
Szóval nem állnak sokkal jobban Addig meg minek az async a public driverben amíg egy játék sem használja ?[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #26 üzenetére
Úgy, hogy egy 8 magos FX ugyanarra képes még mindig mint egy i3 [link]. A CPU overhead megszűnése és a több mag kihasználása lett volna a legnagyobb előrelépés amit a DX12 hozhat és pont itt bukik el a #1 DX12-es
játéktesztprogram. Szóval vagy valami nem okés még mindig a CPU kihasználtsággal vagy lehet tényleg a proci csak ennyire képes.Nem is állította senki, hogy sokkal jobbak lennének, de AMD oldalon mindig több a szívás, a szoftveres support össze sem hasonlítható a két gyártónál és ezen egy béta benchmark (nem)támogatása nem fog változtatni egész egyszerűen azért mert pár napig még hallunk róla utána ugyanolyan lényegtelen lesz mint tavaly szeptembertől (első benchmarkok ugye...) - mostanáig...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
"Az AMD is a novemberi váltásnál hozta be a DWM-et, amikor megjött a Radeon Software."
Szinte gondoltam már akkor amikor írtad, hogy csökkenti a fogyasztást...
Akkor ez az a "funkció" ami miatt "csökken a fogyasztás" úgy, hogy a GPU-nak egyszerűen eszébe sincs felkapcsolni magasabb órajelre és akadozik több játék is - aka Crimson downclocking bug [link] [link] [link]Ez igazából lehet, hogy fejlett lesz majd egyszer ha kiforr, de azóta jó néhány játék használhatatlan miatta. Ja és ez is november óta létező bug, több tucat report ment az AMD driver teamnek
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Nem próbálok semmilyen összefüggést találni, tény, hogy a Crimson óta létezik ez a bug, most már azt is tudjuk mi a konkrét oka.
De ha már annyira fejlettnek tituláljuk akkor nem árt tisztában lenni nem minden arany ami fénylik, az "ócska" directflippel ilyen probléma nem volt és kompatibilis marad az FCAT-tal is, ami talán a leglényegesebb teljesítménymérő eszköz. Lehet az nVidia nem véletlenül nem lépte meg egyelőre a váltást, az AMD-nek sem kellett volna, bár szerintem ezt sem tesztelték kiadás előtt.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Te írtad, hogy csökkenti a fogyasztást, fura, hogy a Crimsonnal lett bevezetve ez is meg a "Improved power optimizations for video, gaming and FRTC enabled gaming environments (AMD Radeon™ R7 360, AMD Radeon™ R9 380, AMD Radeon™ R9 390 series and AMD Radeon™ Fury series)."
És pont ezzel együtt jött ez a bug is ami pont azt csinálja, hogy throthlingolja a GPU-t ezzel csökkentve a fogyasztást.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Nem ír semmit,hogy milyen driverekben lenne benne, bár attól még lehet emiatt úgy konfigurálva a driver... A DWM aka Desktop Window Manager ami Vistától kezdve minden OS-ben benne van. Downclockingról nem tudom, W10-en biztos hogy van.
Ha nem is attól van akkor is n+1 bug amit fontosabb lenne 4 hónap után javítani mint ez az az "async hype".[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Mert mi köze van a Batmannek a driver bugokhoz ? De amúgy ja már rég játszható, jobban fut mint az AOTS és még jobban is néz ki. Játékélmény szempontjából meg a bokájáig nem ér fel a Batmannek.
(#60) Rubbi: Ne ferdíts, ronda ÉS szar az optimalizálása ez utóbbi volt a probléma a grafika csak ráadásként került szóba.
"Az elmúlt héten volt teszt róla egy AAA stratégiával. "
Az AAA stratégia nem itt kezdődik (C&C, Starcraft, Supcom az a szint amit meg kell ütnie), attól, hogy van egy motor meg egy API ami sok kis egységet megenged még nem lesz jó játék. Vagy te hány cikket láttál a játékról ami nem a benchmark módjával kapcsolatos ? Mert fél éve ezzel a benchmarkkal meg async hypepal próbálják befuttatni a játékot. Bár a sztori módra kíváncsi vagyok, ha ott sikerül valamit virítani lehet megváltozik a véleményem.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
"TWIMTBP tokeletes garancia a minosegre"
Ki mondta, hogy az lenne ? Ellenben a Hitman a legújabb példa, hogy Gameworks nélkül is lehet ronda és optimalizálatlan játékot készíteni - és minő véletlen az adott játék pont egy AMD cím lesz. Ha a másik gyártóval szerződtek volna, már rég menne a "fúj gameworks", "mesterségesen növelik a gépigényt" meg stb.
"win10 alatt percenkent fagy"
Lol, megint ez az urban legend. Egy ilyen driver volt, ismétlem - 1 db amivel gond volt W10-en. A többségnek hónapok óta nincs semmi ilyen problémája és nyugodtan használják a W10-et.
Ezzel szemben az AMD-nél olyan apróságok voltak/vannak mint a Memory leakes 15.9 amivel egy ablakot nem tudtál átméretezni mert pilanatok alatt telerakott akár 4-8 GB VRAM-ot is, a kártyagrillező Crimson ami a te hibád, mert nem olvastad el az eulát, a 8 hónapja csíkozó flagship kártyák, meg a 4 hónapja throtlingoló forradalmi driver, amire az AMD-nek 2+ hónapja az volt az utolsó válasza, hogy válts át egy fél évvel korábbi driverre: [link]
És ebben a játékok támogatása, meg a kisebb hibák nincsenek benne azokat már "megszoktuk". Szóval ja, driver support terén az nV évekkel előrébb jár akármennyire is nem tetszik ez az AMD tulajoknak...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #71 üzenetére
Sorolj fel kérlek ugyanilyen szintű mindenkit/nagyon sokakat érintő hibákat mint ezek. Egyéni problémák mindenhol lehetnek, de ezek nem azok, szándékosan nem olyanokat vagy egy egy játékhoz kapcsolódót említettem (ezeket már számon sem tudom tartani...), hanem alap dolgokat...
Hónapok óta 3rd party szoftver kell ahhoz, hogy ne csíkozzon a 200 ezres kártya illetve normális órajelen és teljesítménnyel működjön játék közben. Ilyen hibát nV-nél nem találsz, lehet azért mert nem noname játékokra pazarolják az erőforrásaikat amit amúgy sokkal inkább megtehetnének mint az AMD.
Nem véletlenül áll úgy a két cég ahogy, az AMD az ilyenek meg az állandó ígérgetések miatt vesztette el a vásárlók bizalmát.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz #45185024 #74 üzenetére
Te már láttál végleges Division benchmarkot ? De nem is tudom, hogy az általános stabilitási dolgokhoz hogy is jött most ide egyetlen (béta) játék meg 4 FPS...
"az alaplap gyártok nem tartanak be szabványokat"
Hagyj már ezzel a hülyeséggel, mert ez nem több. Ki volt fejtve az erre megfelelő topikokban, hogy ez is meg a kábeles dolog is nem több mint az n+1 nevetséges indok ami nem volt alátámasztva, csak tudjuk ki híreszteli. Azóta meg az AMD félhivatalos válasza alapján is kiderült, hogy semmi köze hozzá, sőt minő véletlen épp a GPU vezérlésével van valami...
Legalább 50 fajta alaplap (már amiről tudunk), köztük csúcskategóriás AMD, Intel lapokról van szó, ha minden mással nincs ilyen akkor nem az alaplapokkal van probléma.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Trollok komolyan
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Ford topik
- Macska topik
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Gitáros topic
- További aktív témák...