- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Piftuka
veterán
"Jó, hogy ott a TCL, a HiSense és a Xiaomi, de ők pont nem mozognak a felsőbb kategóriákban."
A számok alapján két dolog igazán szembetűnő és megdöbbentő:
1. Mennyire súlytalan, és jelentéktelen lett a SONY és a Panasonic ezen a piacon. (Maguknak köszönhetik.)
2. Az LG és a Samsung a teljes palettájukkal jelen vannak minden piacon globálisan, az említett 3 kínai gyártó viszont összességében főleg az amcsi, kínai és ausztrál piacok eladásaival harapott ki ekkora részt a teljes "tortából".
(Az egyes pont miatt én egyébként már azon sem lepődnék meg, ha pár éven belül mindkét "utolsó szamuráj" végleg kiszállna a versenyből...)"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz Tigerclaw #25 üzenetére
"A kinai gyartok ismeretlenek nalunk. Komoly reklamhadjarat kellene mogeuk plusz extrem arazas. Pl. piacra dobhatnanak olcsobb OLED TV-ket...ha van nekik OLED TV-juk."
Egy globális márka (sikerének) megítélése szempontjából sajnos - bármennyire is rossz beismerni - a legkevésbé sem mérvadó az, hogy milyen eredményeik vannak a magyar piacon, és hogy az itteni piaci szereplők mit gondolnak róluk!
(A Hisense egyébként most jött ki a legújabb, ráadásul saját panelt használó OLED tévéjével, de bár csak ne tette volna! 60 Hz-es panel... /epicfacepalm
"Enelkul beszurkulnek a hasonlo noname brandek koze."
Mondjuk ehhez fontos megjegyezni, hogy volt ott egy Labdarúgó Világbajnokság és Európa Bajonkság szponzoráció is a közelmúltban, ráadásul 10 év alatt "megették" a tengerentúli piacokat.
Az USA-ban, és Ausztráliában a Hisense adja el a legtöbb tévét, kínában a TCL, ráadásul az USA-ban a Hisense és a Vizio együtt több tévét ad el, mint a Samsung és LG együttvéve.
Az pedig nem semmi!
És ezek baromi nagy piacok ám... Mindezt szűk ~7-8 év alatt érték el. (Akkor még az USA-ban a Hisense 10. helyen volt az eladási listákon.)
Ez olyan mértékű ugrás, amilyet a háztartási és szórakoztató elektronikai eszközök világában utoljára talán csak az LG tudott produkálni, amikor a '90-es évek közepe-végén, 2000-es évek elején a "GoldStar" márka alapjain, kiváló marketinggel, olcsó és jó minőségű termékek garmadájával felépítették az "LG" brand-et.
A többi pedig már történelem...
Szóval lassan át lehet értékelni a "no name" fogalmát, amikor ezekről a kínai gyártókról beszélünk.
"Aquila non captat muscas."