- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Micro Four Thirds
- Fujifilm X
- Milyen egeret válasszak?
- Androidos tablet topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Steam Deck
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Somebody_HUN #34 üzenetére
Miért kellene mindegyikre külön? Mindkét api alapvető tudást feltételez, amire a fejlesztők építhetnek. xy módon el lehet érni a memóriát, xz módon lehet magnak feladatot adni, tud önmagának feladatot adni, stb. Amíg ezeket a követelményeket bármelyik új kártya támogatja, addig menni fog. Optimalizálás terén pedig max főágakra lehet nézni, tehát gcn optimalizáció meg nvidia optimalizáció (aminél viszont kevésbé van megkötve a kezük, transzparensebb a működés, kevésbé feketedoboz mint a dx11 volt, ergo könnyebb is optimalizálni). Ahogy eddig sem kellett évente kártyát cserélni mert nem jött új directx, úgy a későbbiekben sem fog kelleni. Több munkájuk lesz vele mint csak egy vga-val lenne, viszont többet is fog bírni.
"Eddig is jobban szerettek fejleszteni konzolokra"
Aha, ezért van az, hogy pc-re több fejlesztő dolgozik perpill, és több az is, ahol az egyik konzol + pc a felállás, mint a csak egy platformra exkluzív (csak max olyanok, ahol a marketing megköveteli, pl halo, vagy uncharted). Annyira nem szívesen fejlesztenek konzolra, hogy a legtöbb épp eszembe jutó új játékmotor pc-t is támogat, pl fox engine, snowdrop engine, luminous engine, frostbite 3, új cryengine, ue4, stb. Biztos csak véletlenül tették bele. Biztos Kojima is véletlenül hozza az új mgs-ét pc-re is. És biztos csak véletlenül van belőle akkora bevétel, amekkora.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)