Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #65675776

    törölt tag

    válasz csatahajós #105 üzenetére

    Egyik sem a tűz miatt süllyedt el. A Sheffield, Ardent, Antelope rakéta és bombatalálatok miatt súlyos, javíthatatlan sérüléseket szenvedett, és elhagyták őket. A Coventry szintén bombatalálatokat szenvedett. A Sheffield-et végül a hajón maradt személyzet süllyesztette el, az Ardent sekély vízben süllyedt el több, mint egy nap után, az Antelope lőszerraktára egy besűlt bomba hatástalanítása során felrobbant, a hajó kettétört. A Coventry-vel elárasztás végzett, simán felfordult. A négy említett hajó egyike sem gyulladt ki.

    Az Atlantic Conveyor kigyulladt, de a tüzet hamar megfékezték, eleve nem volt nagy kiterjedésű. Három nappal később vontatás közben süllyedt el.

    A Sir Galahad is légitámadás következtében kigyulladt, de őt is eloltották. A háború végeztével a nyílt vizen a RN sülyesztette el. 13 nappal az őt ért légitámadás után.

    A General Belgranot ért második torpedótalálat szétcsapta a hátsó hajtóműteret, leállt a hajó elektromos ellátása, és nagy mennyiségű víz öntötte el. A vízzáró ajtók nyitva voltak. Az energiahiány miatt nem tudták a vizet kiszivattyúzni, emiatt a hajó először megdőlt, majd orral előre elsüllyedt. Tűz nem volt, a hajót a kazánok füstje töltötte meg.

    Szóval egyik hajó sem vált tűz aldozatává.

    A II. vh-ban ehhez legközelebb a Kirisima volt, de annak is csak a felépítménye égett le valamelyest. A vízzáró hajótestet ez nem érintette. A rengeteg elszenvedett 406-os találatot viszont nem tudták kijavítani, így a hajó egy nappal a csata után, a vontatási kísérlet feladása után felfordult és elsüllyedt.

    Cifu: A Cold Waterst figyelem egy ideje. Ha csak a felét hozza annak, amit az Atlantic Fleet, akkor már kitűnő lesz.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák