Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • neilszab

    őstag

    Szia!

    Az igen szerény beharangozó ellenére nagyon tartalmas és izgalmas lett a cikked ;) , pont olyan dolgokról, benyomásokról, érzésekről írsz, amire egy szimulátoros kíváncsi! :D

    Az is nagyon tetszik, amilyen részletességgel elemezed a konkurencia termékeinek egyes verzióit.

    Ami engem így első körben zavar a kormányban az az, hogy ránézésre túl magasra tornyosul a háza (bár lehet, hogy csak a képek csalókák), én szeretem látni a kormány felső karimája alatt a monitoron a virtuális műszerfalon a mutatókat.

    A pedál megoldása pedig technológiailag tényleg kicsit csalódás :( , volt alkalmam megnézegetni a tiédet, mikor elmentem a PT Racing pedálomért (cikk hamarosan... ;) ).

    A kormányt meg ha nem tetszik, javaslom vidd el bőröztetni! ;) (bár látom teljes csere lesz)

    Kicsit emésztenem kell még az olvasottakat, de addig bebiggyesztek pár pontosítás:

    - A DFP átmérője csak 25 centi
    - A DFGT érzékelhető belső tartalmi fejlődésen ment végbe a DFP-hez képest, tehát maga a volán inkább a G25-höz jár már közelebb
    - A G25 volánja ~0,8-0,9 kiló
    - A G25 legutolsó évjáratából is kerültek ki igen jó szériák
    - Nálam is megfordult egy G27, azt a bizonyos holtjátékot én nem vettem észre, de lehet, hogy csak nem tűnt fel

    [ Szerkesztve ]

    Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu

Új hozzászólás Aktív témák