- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Képek alapján max 2m távolságból néz ez ki jól. Agyon szűrőzött, agyon blurozott valami.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
Blaise
veterán
Nem lehet rossz játék, de azért elég kevés az 5-6 óra a teljes kipörgetéshez,
-
Djuree
félisten
válasz Plazmacucci #1 üzenetére
hát vmi kell hogy eladja a játékot, mert hogy nem a játékmenet fogja az hótziher. nagy átlagot mondjuk eléri...
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
hommeros
őstag
Engem érdekelne, hogy a fikázók hány százaléka játszott már vele egyáltalán, vagy mennyinek vagy egyáltalán PS4-e. A teszt a tipikus fogyasztói szemléletmódban született, "a pénzemért" a perceket számláló felszínes megfogalmazás lengi át. Lassan jöhetne már egy Birdman a játékipar részére is. A történeti elemzés tetszett, bár ezzel a teszttel jobban tudtam azonosulni: [link] A játék linearitása elfogadható, rengeteg ilyen játék született már. A történeti katyvasz viszont nehezen emészthető. A 6-7 óra játékidő pont elég is lehetne, ha lenne rendes lezárás.
Le style est l' homme même. | Azt mondani, hogy nem érdekel a magánélethez való jog, mert neked nincs titkolnivalód, ugyanolyan, mintha azt mondanád, hogy nem érdekes a szólásszabadság, mert nincs mondanivalód.
-
Šolaire
veterán
Nekem alap az 50-100 óra egy játéknál első végigjátszásra. Ez nekem kimarad sajnos. A Gears of War első része jut eszembe ami ügye egy tech demónak indult. A gond csak az hogy akkor az újdonságként hatott ez a játék a grafikán kívül nem mutat újjat legalábbis játékmenetben nem. Még Mielőtt nekem ugrana valaki ez magánvélemény.
“Praise The Sun” \[T]/
-
Bandi995
aktív tag
A játék egy vicc, nézzétek meg ezt a STRATÉGIA útmutatót DDD (bocs, mobilról nem tudok jól linkelni) http://i.imgur.com/ryMONf8.jpg
-
addikt
Egy másik fórumról bemásolnék egy hozzászólást, a személyt aki írta nem nevezném meg, majd ha látja hogy itt landolt a hozzászólása akkor jelentkezik (vagy nem) igazából ez mindegy is, a lényeg itt van.
"Érdekes, hogy egy Resident Evilnél régen senki nem sírt, hogy jajj milyen rövid, nem éri meg a pénzét, 2 óra alatt lenyomható. Mégis nagy siker lett, magas értékelésekkel. Hogy is van ez?
Azért lett sikeres, mert minőségi munka volt, és akkoriban senkit nem érdekelt, hogy 2-3 óra alatt végigvihető. Akiket meg igen nem kaptak ekkora hangot a net hiányának köszönhetően, és ez így volt rendjén. A metacritic sem létezett, hogy az oladlak ott szerezzenek reklámot maguknak az éppen kimagaslóan nagy vagy feltünően alacsony pontszámokkal. Az egész nem más, mint hírverés, marketing. Régen a fejlesztők fejlesztettek, megálmodtak valamit, és nem a közízlés formálta őket, hanem ők formálták azt. Abban az időben, mikor egy premier cím értéke kb. 3-4x akkora volt (gondoljunk csak az akkori átlagfizetésre), mint manapság, mikor 18 ezres árak miatt sír a fél világ, mert úgy el lettek kényeztetve az emberek. Mégis kiadták régen a 3órás játékért a 3-4x-es árat azok a hülye "gémerek" (akik ugye most nagyrészt azok a vén rókák, akik nyavalyognak, panaszkodnak, hogy "régen minden jobb volt"), és nem youtubeon nyomták végig. Röhej, mikor azok a leghangosabbak, akik csak végignézték. Elkurvult ez az egész hobbi."
A nyugat a szakadék szélén, de mi egy lépéssel mindig előtte járunk.
-
hommeros
őstag
válasz gyuribácsi88 #14 üzenetére
Erre írtam röviden, hogy hiányzik az iparnak egy Birdman. Régen ez művészet volt, most meg egy iparosított termék, a másolat másolata. Ugyanez a hatás megfigyelhető a filmeknél is. Egyetértek a leírtakkal.
[ Szerkesztve ]
Le style est l' homme même. | Azt mondani, hogy nem érdekel a magánélethez való jog, mert neked nincs titkolnivalód, ugyanolyan, mintha azt mondanád, hogy nem érdekes a szólásszabadság, mert nincs mondanivalód.
-
Kakaduku
senior tag
válasz gyuribácsi88 #14 üzenetére
+1 Ennél szebben én sem fogalmazhattam volna meg. Nem akartam megnézni a hozzászólásokat, mert gondoltam elkap egyből az ideg, ha a sok siralmat végigolvasom, de a te idézett szövegedért megérte.
Lehet nyomatni a sok hülyeséget, meg lehet szidni a készítőket, a játékot és lehet haragudni a világra is, hogy ilyen szennyet adtak ki, de... tegye fel a kezét ki játszott a játékkal azok közül, akik itt konkrét véleményt formáltak a játékról a tapasztalatuk alapján! -
Bocha
HÁZIGAZDA
válasz gyuribácsi88 #14 üzenetére
Ezzel a véleménnyel több dolog miatt sem tudok azonosulni, az Order kapcsán elsősorban azért, mert a játék nem kerek, nincs normálisan vége, innen nézve (grafika, művészi szint és minden egyéb pozitívum ellenére) jogosan lehet az a véleménye a vásárlónak, hogy egy nem teljesen kész játékot kapott. Ez úgy is kellemetlen lenne, ha kétszer ilyen hosszúra húzták volna a játékidőt, és akkor lesz igazán kellemetlen, ha drága DLC-kkel lesz megoldva az, hogy be legyen fejezve. A Resident Evil korában ilyesmire álmunkban sem gondolhattunk.
Egyébként is feleslegesnek érzem a régen minden jobb volt dolgot felhozni, szerintem is így van a játékok kapcsán, de ettől még nem lehet összehasonlítani a dolgokat. A játékok bizonyos szempontból egyébként tényleg olcsóbbak lettek, 2000-ben a FIFA emlékeim szerint 10 ezer környékén volt, a bruttó átlagkereset meg 90 környékén, most pedig 230 ezer környékén van a bruttó átlagkereset és 20 ezer a FIFA, pedig az ÁFA nőtt stb. Ugyanakkor ez egy érthető piaci folyamatnak tűnik számomra, hiszen egyre többet lehet eladni ezekből a termékekből, valószínűleg sokkal többet, mint amennyivel a fejlesztési idő és erőforrásigény nő. A magas árak miatt kesergőket viszont meg tudom érteni, ilyen-olyan okokból a prevgen konzolok AAA-s címe sokkal olcsóbbak voltak évekig, mindenkit sokkol egy efféle emelkedés, ilyenkor nem kell lehülyézni a fogyasztókat szerintem.
Egyébként sosem jutott eszembe, hogy vannak oldalak, akik a Metacriticről szereznek "hírnevet", alapvetően mindenki a látogatókból él, nem a hírnévből, egy kiugróan gyenge vagy erős pontszám pedig nem hiszem, hogy látogatók ezreit vinné át bárhova, rendszeres olvasót meg aztán végképp nem farag az emberből, főleg, ha a cikkben baromságok vannak és ezért száll el a pontszám.
Game On minden második szerdán 15 és 16 óra között a Radiocafé 98.0-n
-
félisten
válasz gyuribácsi88 #14 üzenetére
Melyik Resident Evil volt rövid régen? Amelyiket hetekig játszottuk a PSX előtt űlve? Ez a rofl.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
atainprison
senior tag
válasz Plazmacucci #18 üzenetére
Én sem emlékszem rövid RE részre, de nem is ez a lényeg. Szerintem ott a probléma, hogy a 90-es években és a kétezres évek elején alapból nem jöttek ki ilyen rövid játékidőt biztosító "nagy" címek (legalábbis én nem emlékszem ilyenre). NEM játszottam a játékkal, szóval nem fogom szidni a játék grafikai/tartalmi oldalát, nekem csak a játékidő/újrajátszhatósági faktor/játék ár összhanggal van problémám (tehát én ilyen rövid játékért 18k-t nem adok ki, persze ez csak az én nézőpontom, nem nézek le senkit, aki megveszi)
-
Grath
HÁZIGAZDA
válasz gyuribácsi88 #14 üzenetére
Ha az első Resident Evilre gondolsz, nincs az az isten, hogy elsőre azt valaki végigjátszotta 2-3 óra (vagy 10 óra) alatt. Harmadik, negyedik nekifutásra talán a közelébe lehetett érni, de az, hogy néhány speedrun két óra alatt van, az nem azt jelenti, hogy ennyi egy normális végigjátszás ideje, hanem azt, hogy aki száz órát ölt már bele, teljesen kiismerte, minden négyzetcentijét ismeri, az könnyű fokozaton le tudja vinni idáig a játékidőt.
[ Szerkesztve ]
-
Grath
HÁZIGAZDA
válasz atainprison #19 üzenetére
Szerintem pont a PS2-es időszak első fele volt az ilyen játékok időszaka - Bouncer, Primal, Ghosthunter, kis túlzással akár Onimusha. Mind filmszerű akart lenni, majdnem teljesen lineárisak voltak, a korábbiakhoz képest nagyszerű grafikával és rövid játékidővel.
-
Grath
HÁZIGAZDA
A Gears nem techdemóként indult, hanem a techdemók azt a játékot használták (még bejelentése előtt) az effektek bemutatására.
A másik dologgal kapcsolatban ("nem hozott játékmenetben újat") nekem teljesen más a véleményem, mert a Gears volt a játék, ami behozta a fedezékharcot, mint játékelemet, amit azóta az FPS-eken kívül minden akciójáték átvett az Unchartedtől a GTA-ig.
-
-
Stauffenberg
nagyúr
Na most nekem erről a Half-Life 1-2 speedrun videók jutnak még eszembe, amiket végigpörgetnek 2 órák alatt, holott én az első részbe anno beletettem vagy 15-20 órát (minden sarkot kipucolva, nehéz fokozaton sokszor elpatkolva, bossok legyőzését egyedül kiderítve), de a Half-Life 2 is legalább ennyi volt.
(#25) orichalcos: Ja, én is ezt írtam az előzőekben. Nem feltétlenül gáz, ha van egy nagyon erős, nagyon hangulatos single kampány ami 5-6 óra alatt letudható. Legyen mellé valami ami a szavatosságot biztosítja: Egy jó multiplayer, jó melékküldetések, jó sandbox világ. Mindegy, csak az 5-6 órás szavatosság nagyon sovány.
[ Szerkesztve ]
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz Stauffenberg #26 üzenetére
A The Order 1886-hoz egy alap multit kellett volna csinálni, vagy legalább egy kooperatív módot, szinte adja magát a dolog. Szerintem.
Live-Die-Respawn
-
Šolaire
veterán
A nem hozott játékmenetben újat azt az order-re értettem nem a Gears of war játékokra. Játékmenetben sokat merít az order a Gears játékokból. A techdemós dolgot én úgy tudtam hogy a box képességeit demózták vele aztán olyan jól sikerült hogy játék lett belőle. Ezt lehet rosszul tudom
[ Szerkesztve ]
“Praise The Sun” \[T]/
-
addikt
Pénteken kipróbáltam igaz csak pár percet játszottam vele de nem rossz. Ez a pontszám abszolút reális szerintem. Szép grafikája van, meg akciódús, de nem éreztem azt, hogy ezért kene vennem ps4-et
iPhone felvásárlás előfizetéses is!
-
Stauffenberg
nagyúr
Szerintem is. Nem is értem ez miért nem került bele, pedig adja magát. Ötletes pályatervezés és világ adott, fegyverek adottak, szembenálló felek adottak. Persze érthető, ha nem havidíjas a játék, nincs mikrotranzakció és nincsenek DLC hegyek kifosva hozzá, akkor a fejlesztőnek nem éri meg ezzel bajlódni, hiszen attól még több bevétele nem lesz, mert tartósabb a játék. Csak éppen lehet, hogy többet ad el belőle, mert sokaknál visszatartó erő, hogy 60 eurót kiperkáljon 5-6 órányi szórakozásért (nálam is, amúgy).
-
Gigicuci
senior tag
Sziasztok!
Én végigjátszottam, és felemás érzéseket keltett bennem.
Ami pozitív, hogy 30-as éveimre már belefáradtam az újabb és újabb folytatásokba, viszont az Order hangulata és világa újszerűen hatott. Végre valami eredetit találtak ki, az ilyen játékokat érdemes megbecsülni!
A környezetet, tárgyakat elképesztően igényesen alkották meg, öröm benézni minden sarokba, hihetetlen komolyan. (A léghajón játszódó pályát mindenki nézze meg, ha teheti.) A szöveg óriási benne, a karakterek összetettek, szóval a HANGULAT adva van. És ez manapság tényleg ritkaság.
Viszont a játékmechanika, számomra, nagyon egyszerűnek tűnt. Bemész a szobába, fedezékbe bújsz, az ellenfelek szintén és a kikukucskálót fejbe lövöd. Ennyi. Az eredeti Gears of War ezt szórakoztatóbban oldotta meg 2006-ban. Egyszerűen unalmas volt nekem.
Szóval azt mondom, ha nagyjából tudsz angolul és interaktív filmként tekintesz rá, valamint unod az egy kaptafára készülő ötlettelen játékokat, akkor jó választás.
Ha lövöldözős videojátéknak vennéd, akkor kerüld el.
Bár hozzáteszem, csak single playerre értve, számomra sokkal inkább jöjjön egy order mint egy COD:AW.
Üdv!
-
h-yle
addikt
Elöljáróban: nem játszottam a játékkal, a véleményem nem is konkrétan az Orderről sokkal inkább a jelenségről szól.
Szerintem minden játék esetében vannak objektív és szubjektív szempontok amelyek mentén értékelni lehet.
Objektíven egy 5 órás akciójáték kevés egyedi játékmenetbeli elemmel, és közepes történetírással megtámogatva karcsú, még akkor is, ha grafikailag szép. Persze szubjektíven értkelve valakinek nagyon bejöhet a világ, a sztori, vagy a játékmenet, és kaphat olyan élményt amit máshol nem. Az alapján viszont nem lehet értékelni, hogy lehet valakinek tetszhet. Ezért nem a pontszámot kell nézni, hanem elolvasni a cikkeket, és értelmezni, megérteni a leírtakat.
Ha bevállalsz egy olyan játékot mint az Order a cikkek ellenére, és a hibák tudatában, mert tudod, hogy te rohadtul szeretsz 19. században vérfarkasokra vadászni, meg ugye a gyerek/suli mellett tök jó, hogy nem is hosszú annyira így lesz idő végignyomni az tök jó. Ettől nem leszel kevesebb, hogy ha neked tetszik valami ami a többségnek nem. Viszont a láték se lesz attól több, hogy neked bejön.Sokszor érzem úgy megosztó címek esetén, hogy akik régebb óta játszanak kicsit kritikusabban állnak dolgokhoz, mint azok akik pár éve. Ha ez a 10. ilyen stílusú játék amit lenyomsz máshogy fogsz ránézni mint ha az 1., 2., 3.
Játékvásárlás előtt két dolgot lehet csinálni. Elmész valahova ahol kint van a játék, és kipróbálod, meg megkeresed azokat a szerzőket, forrásokat (és itt szerintem fontos, hogy nem újságról/oldalról van szó, hanem szerzőkről, videósokról, haverokról, tehát individumokról) akiknek a véleményére adsz és adhatsz, akikkel általában egyet tudsz érteni. Ezek alapján hozol egy döntést, veszel egy játékot, ami aztán vagy bejön, vagy nem. Ja és soha ne rendelj elő semmit. Soha. Így nagy eséllyel nem lőssz kapufát. Ha meg igen, akkor így jártál, ennyi belefér.
Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven
-
mrhitoshi
veterán
?? PS3-nál 1 évvel a megjelenés után alig volt nagy cím, és rohadt drága volt minden. Maga a gép is 260e FT környékén kezdett, + nem volt 20e FT alatt a játékok.
Most meg egységesen 60$ az összes játék, és 120e Ft a konzol maga. Szerintem jóval olcsóbb az egész móka.
Az hogy a nemrég megjelent gen. drágább, mint az előző... Nem reagálás tárgya.(#27) orichalcos : Egy MP ilyen stílusnál elképzelhetetlen. Hazavágta volna az egészet.
(#20) Stauffenberg: A hangsúly az akción van, nem pedig a multiplayeren. Egyedül a GTA-t tudnám elképzelni, mint több tíz órás akció SP játék, de még az is elmarad egy 50 órától. Nincs olyan akció játék, ami 50 órás alaphangon. A Mass Effect lenne, de az is húz az RPG irányába.
[ Szerkesztve ]
PS4
-
Gigicuci
senior tag
Egy biztos, ahogy már előttem is leírták, előrendelni manapság max. a következő GTA-t szabad, mást nem.
-
belan
addikt
EZ order 1886 szerintem jo kis game nekem kell csak rövid de jó game szerintem és ki kell platinázni
[ Szerkesztve ]
LG OLED C4 Playstation 5 slim Best games Last of us. Metal Gear Solid 1,2,3,4. ELDEN RING
-
Grath
HÁZIGAZDA
válasz mrhitoshi #35 üzenetére
Az 50 óra alaphangon szerintem egyébként túlzás is, én legalábbis multiplayeren túl szinte csak RPG-kbe tudok ennyi időt beletenni.
De amúgy a Far Cry 4 a mellékküldetéseivel nekem 60 óra volt, a Dark Souls 2 pedig a DLC-kkel 80 feletti. Ha a sandbox játékokat is számítod, akkor viszont rengeteg játék elérheti ezt, a GTA-széria néhány tagja vagy a Just Cause 2 biztosan köztük vannak.
Sőt, a Dynasty Warriors és mindenféle mellékszálai-oldalhajtásai is bőven efelett vannak, igaz, ezt elég durva önismétléssel érik el.
Nyilván mindenkinél eltér, hogy mi az ideális játékhossz, mindenkinek van olyan a játék, amiből még 30 órát elviselne, és mi az, amiből már a harmadik órában is elfárad. Ettől függetlenül ha egy mai, cirka 18-20 ezer forintos játékkal nem lehet nagyjából 10 órát változatosan szórakozni, én átverve érzem magam. Én ezért támogatnám azt a nem létező játékkategóriát, ami fél áron ugyanolyan AAA igényességű játékot adna, csak mondjuk 6-8 óra hosszban.
-
hommeros
őstag
A Wolfeinstein: The New Order-t is végig lehet rusholni 5 óra alatt. Valahogy még sem volt kihegyezve erre minden topik. Inkább csak nagy volt az elvárás és sokan koppantak.
[ Szerkesztve ]
Le style est l' homme même. | Azt mondani, hogy nem érdekel a magánélethez való jog, mert neked nincs titkolnivalód, ugyanolyan, mintha azt mondanád, hogy nem érdekes a szólásszabadság, mert nincs mondanivalód.
-
atainprison
senior tag
Még mindig nem arról van szó, hogy mit mennyi idő végigrohanni, úgy hogy már ismered a játékot tudod, merre kell menni, hogy kell kinyírni a bossokat stb stb.
Leülsz a játék elé (először) és végignyomod, az az idő számít.
A Wolfeinsteint hoztad példának, akkor maradok annál. Azt nem rég végignyomtam, sajnos nem tudom mennyi idő volt, de mikor végeztem úgy éreztem, hogy FPS-hez képest (pl.: COD kampány) hosszú volt. Szerintem volt kb 8 óra, ami nekem elég is volt.Na akkor térjünk át az Orderre. Ez a játék nem 5 óra, ahogy sokan írjátok, hanem kicsit több, mint 3 !!!!.
Én azt, hogy átvezetőket nézek nem számolom játékidőnek. Szóval mennyi is volt, ja igen 3 óra! Persze most jöhetünk azzal, hogy hardon kétpercenkénti halállal az nem 3 óra, hanem 6, juj de jó.
És a másik iszonyatosan nagy baki (szerintem): nem lehet elnyomni az átvezetőket! Hát ez meg már miez?
Oké hogy első végigjátszásra amúgy sem nyomnám el, mert érdekel a sztori (amúgy sok ember nincs így ezzel), de mi van a második végigjátszással?
Megint meg kell néznem az 5 órából 2 óra átvezetőt? Ja persze a nagy túrót.A lényeg, hogy azzal van a probléma, hogy rohadt rövid teljes játékárhoz képest, nem tudom hogy ezt miért nem lehet beismerni.
Lehet, hogy szép a grafika, jó a játékmenet, jó a sztori, de attól még nagyon kevés, főleg annyi pénzért. Ha kőgazdag lennék is sok lenne a többi játékhoz képest (amik 10 vagy akár 100 órára is lekötnek single player esetében)[ Szerkesztve ]
-
hommeros
őstag
válasz atainprison #46 üzenetére
Az 5 óra az Orderben speedrun. A main 7 óra normál játékmódon, 100%-ra kimaxolni a játékot kb 10 óra. Az meg kifejezetten furcsa, hogy egy történet nélküli TPS-t akarsz játszani. Meg azt újrajátszani.
[ Szerkesztve ]
Le style est l' homme même. | Azt mondani, hogy nem érdekel a magánélethez való jog, mert neked nincs titkolnivalód, ugyanolyan, mintha azt mondanád, hogy nem érdekes a szólásszabadság, mert nincs mondanivalód.
-
mikej95
aktív tag
Ez csak egy techdemó némi történettel. Bizonyíték arra, hogy lehet 1080p 60fps egy konzolon, ha 4-5 évig készül és exkluzív cím. A Watch Doges szebben nézett ki PC-n az @ss Creed Unity pedig túlzottan cinematikusra sikeredett így szintén nem lehetett érv az új masinák mellett. Most van kerek 1 cím ami jobban néz ki PS4-en mint a legtöbb PC-s játék.
Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'
-
mrhitoshi
veterán
válasz atainprison #49 üzenetére
Elég sok ellenvélemény van az 5 órával szemben. [link] pl.
(#44) Grath: Sanbox játékokat hülyeség volt felhoznom részemről. Azok persze, hogy hozzák a =<30-40 órát.
PS4
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- XBOX SERIES S KONZOL 512GB-os Játékkonzol - Azonnali termékcsere garanciával
- Asus Rog Ally Z1 Extreme 512GB SSD + Charger Dock
- XBOX Series X / S HDMI csatlakozó csere, 1 napos határidővel, 3 hónap garanciával, üzletben!!
- Nintendo Switch Lite (64 gb)+ Essentials Kit + 2 játék
- Nintendo switch Oled Mario Red új 12 hónap szavatosság!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest