- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
Szerintem elég kevesen vannak, akik két ilyen kaliberű játékra szimultán előfizet és játszik is vele, szóval mind a WoW-tól szipkáznának el játékosokat. Nem mondom, hogy minden WoW játékos átvándorol ide, de mindenképpen lehetnek ütközések köztük.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Igazad van "kölői tulzás" volt tőlem. Sőt szerintem azért se mutattak meg semmit a Blizzardosok a Titan-ból mert az se lett volna siker a WoW mellett.
Nem elösször futok ebbe bele, hogy bukásnak titulálok más MMORPG-ket azért mert nem olyan sikeresek mint a WoW. My fault!„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Stauffenberg
nagyúr
Annyira nem idióta kitaláció, üzleti szempontból nagyon is logikus, mivel a WoW valószínűleg elérte a kritikus tömeget, nem tud tovább nőni az MMO piacon, ő gyűjtötte össze a legnagyobb fizetőképes játékosbázist, sőt már évek óta hol stagnál, hol pedig csökken a tábor, de még így is bőven vannak annyian, hogy még kifizetődő legyen. A Blizzard már nem a bővülésen dolgozik, hanem csak az elvándorlást akarja fékezni, lassítani. A többi havidíjas játék még csak megközelíteni sem nagyon tudta ezt a sikert. Ez vagy azért van, mert a WoW olyan istentelenül király és a többiek szart fejlesztettek vagy azért, mert nagyjából ekkora az a piaci réteg, mely hajlandó havidíjat fizetni.
A többiek rendszerint egy alternatívát akartak nyújtani, egy másfajta játékélményt (na jó, az SWTOR nem, az csak lecserélte a díszletet Star Wars témára), de ehhez az kellett, hogy az üzleti életben a Blizzardnak kellett nekimenni. Ez senkinek nem jött össze a havidíjasok közül. Ne feledjük, hogy amikor a WoW a csúcsra ért, akkor még nem nagyon voltak free-to-play játékok, amik meg igen azok is kezdetlegesek voltak, nem túl bizalomgerjesztőek, így aki MMO-zni akart, az inkább fizette a havidíjat valakinek, de főként a Blizzardnak. A többiek idővel feladták. Miért? És az miért van, hogy akik a kezdetektől free-to-play nyomják, azok megismételték üzletileg a sikert? A World of Tanks-nek van világszerte 60 millió játékosa, ebből rendszeresen fizet 15 millió és még további sok millió hébe-hóba amikor eszébe jut. Tény, hogy a játékosbázis bő 70%-ka soha egy petákot nem fizet, de a maradék 30% így is elég nagy tábor.
-
Stauffenberg
nagyúr
"És mitől vagy abban olyan biztos hogy a TESO nem éri el azt a tömeget amitől már önfenntartó lesz?"
A piac ezt igazolja. A WoW után aranyláz indult, egymást érték a havidíjas MMO-k, hogy megpróbálják reprodukálni ugyan azt kicsiben, de egyik sem lett üzletileg hosszú távon sikeres. LotR Online, Age of Conan, D&D Online, Tabula Rasa, SWTOR és még lehetne sorolni napestig. Ezek mind a csőd szélére kerültek és több közülük ma már ingyenesen is játszható és nem egy van ami akkor kezdett (üzletileg) szárnyalni, mikor beengedték az ingyeneseket és opcióssá tették a fizetést.
Persze én drukkolok a TESO-nak, de simán fogadok egy rekesz sörben bárkivel, hogy csak idő kérdése mikor alakul át ingyenessé. Az elmúlt 10 évben minden ilyen ambiciózus projekt így végezte. Ezért vagyok olyan biztos benne.
-
Ranagol_5
senior tag
Én a bétából, és abból, hogy a játék mechanikát nehéz lesz kiadás után átírni, ugyanis azt teszi (számomra egyértelműen) a játékot a bukásra itéltek közé. Arról a mérhetetlen bugmennyiségről nem is beszélve, amit szinte fix, hogy pár patch-el nem lehet orvosolni.
(#61) Khelben: Én sehol nem mondtam, hogy agyatlan grindelés lenne a WoW, vagy ha igen, kérlek idézd. Én sosem szerettem, nem is értettem mit szeretnek rajta az emberek, de szídani nem fogom, mert annyit nem játszottam vele, hogy azt megtehessem. Nekem viszont baromi gagyinak néz ki ez a pandázás, mintha már csak kapálóznának, hogy még pár évig elodázzák az f2p-t és sajtolják tovább kifelé a pénzt egy olyan játékból, aminél a több szálusításra is 6évet kellet várni.. holottlaggolni meg még most is laggol az engine, ha sokan vannak.
[ Szerkesztve ]
Sometimes I feel my self like a fuckin' monkey. | Irigylem a szüleimet. Nekem sose lesz olyan zseniális gyerekem, mint amilyen nekik van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...