- Milyen egeret válasszak?
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- eGPU tapasztalatok
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- Androidos fejegységek
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Mozgásban a 33 Immortals
gp A legújabb bemutatóban egy boss harcot láthatunk a készülő roguelike játékból.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
ma Rengeteg Samsung megkapja az AI alapú nyelvi, képi és keresőfunkciókat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petykemano
veterán
Állhat-e ennek hátterében az, hogy az erősebb konzolokat kvázi dual GPU-s rendszerekként fogják kiadni a visszafelé kompatibilitás miatt, s a konzolokon ezt megoldják a DX12-ben explicit multiadapter néven ismert képernyőosztásos technikával, VR-on ugye eleve két képernyő van, oda tehát ideális, ezzel az AMD megágyaz a dual GPU-s kártyáinak, aminek terjedéséhez és széleskörű használhatóságához viszont alapvető fontoságú, hogy a nem DX12-t és nem Vulkant, vagy az ezekben kínált multiadapter lehetőségeket nem használó fejlesztők számára is legyen támogatott eszköz, ami a dualGPU-s kártyákat könnyen kihasználhatóvá teszi.
Most, amikor az AAA címeket már DX12-ben vagy vulkannal készítik, pont most miért lett fontos az egyébként módfelett marginális Crossfire lehetőség? Ha nem azért, mert a terv az, hogy kisebb chip méretű multiGPU kártyákkal szeretnének nagyobb teljesítményt elérni?
"MultiGPU is no longer just an enthusiast play, you know that we just do one bleeding edge card. The way we think about it strategically is that the concept of multiGPU is going to extend up and down the stars..."
(Persze 2017-18-19 még messze van)
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..