Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Graphics

    Jómunkásember

    válasz fatpingvin #39 üzenetére

    Almát körtéhez. Rossz hasonlítás.

    Mit kezd az ember 3TB lassú tárhellyel?

    Én pl. igaz, hogy azon tárolok, de már zavaró a 100MB/s tempó... Dolgozni szeretnék, és kb. ez fogja vissza rendszert.

    Sőt egy NVME mellett már nagyon zavaró tud lenni.

    [ Szerkesztve ]

    EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html

  • Graphics

    Jómunkásember

    válasz fatpingvin #41 üzenetére

    Az utolsó mondatod egy olyan tény, ami úgy van, ezt mindenképp tudjuk.

    :)
    Tehát ez a termék nem mozgatta meg az igényeidet, ennyi.

    EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html

  • Robitrix

    senior tag

    válasz fatpingvin #41 üzenetére

    Adat és adat közt van különbség. Más az adat értelme egy háttértáron levő 100-200 darab filmek. Ahol a méret a lényeg, hogy legyen hová eltenni. Erre tökéletes egy HDD is. Nem jellemző, hogy szüksége volna hirtelen nagy mennyiségű adatok kezelésére.Ugyan így nem szempont, mondjuk ha egy nagyobb merevlemezre archiválok. Amire bőven megteszi egy HDD úgy 100-150 Mb/sec sebessége. Ha elindítok a HDD-re egy archiválást nem igazán számít, hogy 5 percig tart vagy 15 percig. Persze ilyenkor érdemes egy 2/4/8 TB-os HDD-et használni. És megint más adat és történet, mondjuk egy 80-150 GB-os játék. Ahol játék közben gyakran több száz MB-os adatmennyiségeket kell feltölteni a grafikai kártyának adatként a videókártya VRAM-jába. Nem mindegy, hogy 500 MB grafikai adatot, amiből aztán majjd a kártya kigenerálja a látványt 1 Mp-en belül lehet betölteni a háttértárból vagy megint más, hogy a HDD miatt ez úgy 5 mp-be kerül. Ilyenkor érzékeljük, hogy leesik a játék FPS száma pár másodpercre, mert a grafika egyszerre küzd a képek generálásával és vár az adatok beérkezésére. Főleg olyan estekben látszik ez, amikor hirtelen kerül be az ember egy teljesen új pálya részletre. (mondjuk bezuhan hirtelen ejtőernyővel egy Warzone-ban mondjuk. És maikor leér akkor pár másodpercig homályos a látvány, mert a kártya éppen fogadja az adatokat a háttértárról és nem tudja az aktuális nézetet rendesen ábrázolni, mert HDD esetében másodpercekbe telik, mire beérkeznek az adatok a képek számolásához. Emiatt játékok esetében például optimálisabb az SSD, mint a HDD.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák