- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Viszlát
addikt
3. Csóri-Air természetesen csak marhavagon-zsúfoltsággal képes rentábilisan üzemelni, azaz 20-30%-al több ülés van az ilyen gépekben, mint akár egy Easyjetnél.
Ryanair - Boeing 737-800: 189 ülőhely
EasyJet - Airbus 320: 180 ülőhelyÉrtem én, hogy divat fújjolni, de 20-30%-ot leírni nagy butaság volt. A többi feltételezésed is hasonló szinten mozog, de legalább jól megmondtad a magadét, hejj!
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
Ja kérem, tologassuk a kapufát, már nem fontos a másik fapados céggel való összehasonlítás.
Ha már megtaláltad a Seatguru-t, azt is láthatod, hogy leszámítva a 20 darab business ülőhelyet, ugyanakkora hely van a KLM-n is mint Ryanairnél. Nehéz dolgok ezek, de gondolom mind lúzer aki nem veszi meg a business class jegyet...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
félisten
Hehe. Erről jut eszembe, mikor kint voltam isminél usaban és tervezte, hogy átköltöznek máshova. Újságolja, hogy már ki is gyúrta a tervet, hogy uhaul-lal átszállít oda mindent. Kicsit számoltam fejben, mondom neki, a bérlés+üzemanyag többe fog kerülni, mint amennyit ez a sok hulladék ér, amit át akarsz oda költöztetni. A válasz: engem nem érdekel, akkor sem kezdem újra megint. Tehát inkább költesz több pénzt és pakolsz egy csomót, mint hogy ott vennél pár szekrényt+fotelt+a többi szemetet. Szóval igen, a nagymama lekvárja nagyon fontos és értékes.
[ Szerkesztve ]
-
JóGéza
aktív tag
-
#56573440
törölt tag
válasz t72killer #16 üzenetére
"A számításuk egyik alapvető hibája, hogy a cég algoritmusa úgy számol, hogy a 189 utasnak csak a fele ad fel poggyászt, ami viszont a valóságban nem működik"
Itt a 10%-nál egy jóval nagyobb gondot vélek felfedezni Egyszerűen ez a gép amivel dolgoznak nem erre van kitalálva, és nincs más a flottában ami ennél jobb lenne.
[ Szerkesztve ]
-
tuki2200
senior tag
Most egy kicsit mas volt, mint elosszor, hogy direkt hagytak le a csomagokat.. az a baj, hogy a budapesti repter tul kicsi, nem birja el ezt a forgalmat es minden nap cirkuszok vannak a helyekert meg a szemelyzetert a tarsasagok kozott, kb. kaosz mindennap, most csak annyi tortent, hogy a szamelyzet veletlen tultankolta a gepet igy a rengeteg csomaggal mar tulsullyos lett (ez egyebkent ott dolgozo ismeros szerint 2 naponta elofordul)
[ Szerkesztve ]
-
tuki2200
senior tag
válasz t72killer #19 üzenetére
Igen, ott dolgozo szerint ez egyaltalan nem egyedi eset, legitarsasagtol fuggetlen, hogy veletlen tul tankolnak, a foldi szemelyzet nincs a toppon erre rajon a tul sok gep, tul keves hely..nem is ertik miert kaptak ezt fel most, biztos a multkori Ryan-es eset miatt, de itt nem a legitarsasag hibazott, vagyis csak olyan reszben, hogy mindenkepp idoben akartak indulni, nem hagytak idot korrigalni igy az utasok szivtak meg
[ Szerkesztve ]
-
Wlac
Ármester
válasz t72killer #39 üzenetére
Sajnos maximum súllyal csak bizonyos gépeik repülhetnek, így a földön hiába látják, hogy nem lesz elég a szabad súly, nem lehet mit tenni. Ha a gép csak maximum 72 tonnára van belőve, akkor lehet telefonálgatni bárkinek, az nem lesz több. Itt egyértelműen az a személy hibázott, aki kitalálta, hogy erre az útvonalra elég lesz egy ekkora gép is. Hogy ez most figyelmetlenség, kísérletezés vagy szimplán a nagyobb gépek máshol való használata miatt van, senki nem tudja, erre a választ max egy-két ember ismeri egy dublini irodában.
Egyébként ismétlem magam, bármilyen Ryan döntés mögött a spórolás áll. Hívhatjuk ezt bizonyos dolgok rágásának vagy üzleti érzéknek, tök mindegy, a cég így képes ennyire olcsó lenni. Ha valaki nem akar ebbe belefutni, akkor választhat drágább nem fapados társaságokat is, ahol garantáltan nem lesz semmi hasonló probléma.
Az pedig, hogy a kapitány a reptérre kente a dolgot, ésszerű lépés a részéről. Ha azt mondja, hogy ő nem hajlandó így felszállni, vagy hogy a rampás bepakoltatni a gépet, abból simán vasvillás parasztlázadás lesz, mivel ott vannak az (utasok szemében) felelősök. Ha azonban egy arc nélküli valamire fogja (leállt a szalag), azt könnyebben elfogadja bárki.
Egyébként személyes megjegyzésem annyi, hogyha valaki nyaralni szeretne, menjen charterrel. A héten konkrétan másfél órán keresztül állt a gép extrában a földön, mivel ott valóban a szalagrendszer volt túlterhelve, és nem érkeztek a poggyászok a géphez. A kapitány azt mondta, hogy nem érdekli, hogy mennyit késnek, ő nem akar egy családot sem megszívatni azzal, hogy nem kapják meg a cuccukat, inkább vár. A cég pedig, mivel egy nyaralásra specializálódott társaságról van szó, azt mondta neki, hogy rendben van. Ilyen egy menetrendszerinti járatnál nincs. A kapitány, még ha jó fej is, pár perccel hülye indokokra hivatkozva el tudja tolni az indulást, de pont egy fapadosnál ezt nem fogja szeretni az iroda, mivel ez pénzkiesés nekik.
Az pedig, hogy a múltkori körben négy napig tartott a poggyászok útja, valóban sok, maximum egy-két nap alatt ott kellene lennie. A repülésnek ehhez a részéhez már nem értek, de a lényeg, hogy a lemaradt poggyászokat nem csak az a társaság viszi, akik itt hagyták, hanem a vele egy szövetségben lévő partnerek is. Sanszos, hogy a fapadosok nincsenek benne ezekben a csoportokban (tagdíj), így egy ilyen szituációban magukra vannak utalva.
“The wha-"
-
#56573440
törölt tag
válasz t72killer #45 üzenetére
Ezer éve volt hír hogy bevezetik. Már valahol azon poénkodtunk, hogy jön majd az állóhely by default, ha ülni akarsz fizess. A fizetős mosdóhasználat, ha nem fizetsz te kell felpakold a csomagodat, ha a bmi indexed határértéken felül van az is extra lóvé lesz, és társai. Azért nem gondolod hogy 20 kiló túlsúllyal annyiért repülsz mint az aki anorexiás...
Pénzből élnek, tőzsdén vannak, persze hogy termelni kell, értem én, azt is hogy gazdaságilag jobban éri meg nekik ha az alap jegyár marad olcsó, és örül az ember...
Új hozzászólás Aktív témák
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- MacBook Air M1, Space Gray, Magyar billentyűzet, makulátlan
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával