Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz inf3rno #547 üzenetére

    Ó, de kár, hogy nem vettem hamarabb észre...

    A különbség ég és föld a két videó között. Mind az aimem, mindpedig az ellenfelek terén.

    "Én simán letámadok hármat az én játékomban, aztán vagy halomra lövöm őket, vagy nem, de legalább megpróbáltam."

    Igen, valószínűleg ezért nem fogsz soha div1-ben TDM-et játszani. Mert 10-ből 9,5-szer atomjaidra fognak dezintegrálni, mielőtt megnyikkannál, tekintve hogy az ellenfelek nem random krumplik, hanem high skill playerek, akik a játékot A-tól Z-ig oda és vissza, álmukból keltve is kívülről fújják, és emellé a motoros skilljük is megvan, hogy el is találjanak. Ráadásul galád módon előre terveznek is. :DDD

    Igazából ezzel a mentalitással még a div3 sem igazán reális cél. A TDM-nek kulcsfontosságú része a tervezés, helyezkedés, lőszer/fegyver/item/powerup menedzsment, illetve a spawn forcing (mind a magad, mind az enemy irányába). Pro rulesettel (ami liga/tournament szinten alap) még a fegyverek is 30 másodpercenként spawnolnak, szóval ilyen húbelebalázs módszerrel javarészt 125/0-s stackkel + machinegunnal fogsz szétarmorozott, zömében legalább párban mozgó, korrektül felfegyverzett emberekre elkeseredve puttyogtatni, ami nem kell hogy mondjam, milyen végkifejlettel kecsegtet. Ha a csapattársaid látják a játékstílusodat, még fegyvert droppolni sem fognak, mert szó szerint kár beléd, csak az ellenfeleket tápolják vele (gyakorlatilag a saját csapatod ellen is játszol, mert konstans mód nem ott vagy, ahol lenned kellene, és ingyen osztogatod a frageket és a fegyvereket az enemynek). :DDD

    Viszont igazából értékelhető szinten egyik játékmódban sem műküdik ez az uccubele dolog, ha veled legalább egy kategóriában lévő, netán kicsit jobb playerek ellen játszol. Random pub felett a Quake alsóhangon 70 százalékban észjáték és matek.

    Ez a hármat letámadok egyszerre két esetben működhet sikeresen:

    1) Nagyon durva stack és/vagy fegyverbeli (netán pozícióbeli) előnyöd van velük szemben (ajánlatos, hogy a háromból legalább kettő meglegyen) és emellé keményen jót is lősz.

    2) Random magatehetetlen krumplikat gyalázol a mészárszéken, akikhez viszonyítva a skilled kozmikus magasságokba ível. Ez egyszer-egyszer fun, de folyton így játszani elég unalmas és mentes bármiféle kihívástól, amellett, hogy csak rossz szokásokat/beidegződéseket veszel fel, amik jó playerek ellen egyáltalán nem fognak műküdni, és egy kínkeserves vergődés lesz leszokni róluk.

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

Új hozzászólás Aktív témák