Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • julius666

    addikt

    vagyis elsősorban az a probléma, hogy a Khronos Group hamarabb készült el a WebGL-lel, így a Microsoftnak nehezebb dolga lesz a Silverlight terjesztésében

    Nem, elsősorban az a probléma hogy ezzel egy nagyon elterjedt, más (nem Windows) platformokon is jól működő konkurenst kapna a DirectX, még ha tudásban nincs is pariban vele, de casualabb játékoknál illetve egyéb gyengébb grafikájú területeken bizony ráverne és így sokaknál szépen elpárologhatna a Winhez kötöttség.

    HTML5, a Canvas [...] is direkten éri el a GPU-t

    Mivan? :F

  • julius666

    addikt

    válasz Abu85 #7 üzenetére

    Erre mondta, hogy ilyen szempontból kifogásolható a HTML5, a Canvas ...

    Szerintem valamit akkor félreértettél. A HTML5 része a Canvas, a WebGL meg lényegében a Canvas element kibővítése.
    Se a HTML5 (itt ugye a Javascript API-kra gondolok, a dokumentum-leíró nyelv maga nyilván nem), se a 2D Canvas kontextus nem tartalmaz semmiféle alacsony szintű hozzáférést a GPU-hoz, legalábbis nem tudok ilyenről de szinte biztos vagyok benne hogy nincs.

    A weblapok megjelenítésének hardveres gyorsítása teljesen független mind a Canvason kívüli HTML5-től, de még a Canvas-tól is. Semmiféle módon nem lehet belenyúlni "alkalmazás" (a weblap) oldalról. Az hogy az AMD, MS meg a többiek a marketinganyagokban összemossák a HTML5-öt a hardveres gyorsítással, meg különféle buzzwordöket találnak ki ("HD internet" és tsai), az csak a szokásos reklám bullshit, semmi közük egymáshoz.
    Ezt te is sokszor el szoktad téveszteni/nem fogalmazol egyértelműen, már párszor kijavítottalak.

Új hozzászólás Aktív témák