Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rusi

    senior tag

    válasz sh4d0w #35 üzenetére

    Nem tisztem védeni a Suzukit, viszont az előző Vitara egy 2009-ben, az Ignis pedig 2003-ban bemutatott autó, azaz egy 7 és egy 13 éves konstrukció alapján alkotsz véleményt. A Swift egyébként is kisautó, a jelenlegi változata is (ezzel együtt nem szar, de azért ez sem mai gép már), tehát nulla köze van a Vitarához vagy mondjuk az S-Cross-hoz. A 7 milliós ár persze hogy soknak tűnik, csak épp ez már egy kvázi csúcsmodell, a turbós motor, a legnagyobb felszereltség és az összkerék kombója azért sokat jelent árban. A szívó motorral (ami szintén nagyon korrekt, bár nem megy ilyen jól), kétkerekes hajtással és közepes felszereltséggel kicsivel 4 millió felett hazaguríthatod. Ez olyan, mint mondjuk a Mercedesnél. Nagyon cool, hogy már 8-9 millióért van C-osztály, csak épp vehetsz belőle 25 milliós kivitelt is, persze az már AMG cucc, rommá tömve extrákkal és persze brutális motorral.

    Mobilaréna (2010-2017)

  • Rusi

    senior tag

    válasz sh4d0w #46 üzenetére

    Igen, nyilván kell hozzá az üzemanyag is, csak épp 1800-as fordulaton nem fog ugyanannyi benzint befecskendezni, mint mondjuk 4000-re kihúzatva. Rengetegen azt sem tudják, hogy kell/lehet egy turbós autót vezetni, elég csak megnézni, hogy mennek a dízelekkel is. Minden nap azt látom, hogy agyatlanul szétpörgetik őket (és utána gyorsan leparkol és leállítja), mert ugye a következő pirosig különösen fontos elsőnek odaérni. Aztán megy a sírás, hogy a 2 éves Audi, BMW, meg akármilyen dízel így fos, úgy fos, már háromszor volt turbó cserélve, zabálja az olajat, sokat fogyaszt és különben is, szar az egész. Mondom ezt úgy, hogy a dízel technikának az autókban egész biztosan hamarosan vége, plusz gyűlölöm a kormot/füstöt okádó autókat (legyen az vadiúj vagy valami 20 éves nyugatról behozott bonntóba való hulladék, baromira NEM menő, ám sokkal szánalmasabb látvány).

    stanlee

    Pontosan le van írva, milyen körülmények között fogyasztott 6,1 litert. Senki nem mondta, hogy ennyit eszik mindig és mindenhol, nyilván autópályán 140-nél többet fog (itt a légellenállás már sokat számít), de nem mentünk vele autópályán, csak egy rövidebb szakasz volt autóút, egyébként meg klasszikus országút, így lett a teljes oda-vissza út átlaga 6,1 liter. Nem komputer szerint (az kicsit kevesebbet mutatott), hanem ténylegesen.

    [ Szerkesztve ]

    Mobilaréna (2010-2017)

  • Tanisz

    senior tag

    válasz sh4d0w #35 üzenetére

    Nekem az autószerelőm hivatalos suzuki szervízes is, nekem maszekban szerel, nagyon megbízhatóan.

    Tőle tudom, hogy a suzuki dízeleket messzire el kell kerülni, annyit kell bütykölni, valahogy nem sikerült a konstrukció, mind a kicsi, mind a nagy dízelek terén. Viszont benzinesekből korrekteket gyárt, gondolom nem véletlenül :)

    Hát norma ide vagy oda, de a kicsi motorok nem hatnak meg. Bár engem nem érdekel, ha 6-8 litert eszik az autó, vagy dugóba belekóstol a 10be, csak legyen megbízható, ne kelljen állandóan szervízbe rohangálni vele, pl besz@rt a turbó 40e km futás utan :)

    http://projekt.azigazikincs.hu/ ''Homo loquax nonnumquam sapiens''; "Nam et si ambulavero in valle umbrae mortis, non timebo mala, quoniam tu mecum es. Virga tua et baculus tuus, ipsa me consolata sunt. "

  • válasz sh4d0w #46 üzenetére

    Nem akarok belevauvau, de hallottál már részterhelésről és wastegate-ről, meg hogy lejtmenet-egyenes-hegymenet 3000rpm között mekkora különbség van terhelés, beszívott és kipufogott gázmennyiséget illetően?

    Tudsz turbós autóval akármekkora fordulatszámon töltőnyomás nélkül autózni. Ez nem kompresszor, hogy fix áttételes, szíjhajtásos 0-24 valami legyen.

    [ Szerkesztve ]

    Nyugodj békében, drága Maffia cicám. :(

Új hozzászólás Aktív témák