- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petikeje
tag
Sziasztok,
Emagon vettem tvt másfél éve. Elromlott, bejelentettem, mondták hogyha a Samsung eredeti garanciával bejelentem samsungnal akkor 1 szállítást megsporolok. Felturta a család az egész házat, de nem találtuk a garanciajegyet. Az emagos emberke felajánlotta ha küldöm a sorozatszámot, akkor kiállítanak egy új garanciajegyet. Elküldtem és küldik vissza az infót hogy a náluk lévő sorozatszám nem egyezik a nálam lévő sorozatszámmal... Ellenőrzöm a letölthető számlát meg emagos garancialevelet, ami azon van sorozatszám arról gyorsan kiderült hogy nem tv sorozatszám. Most kaptam levélben egy kepernyofotot amin tényleg van egy másik sorozatszám (de még megrendelesszam sincs mellette), hogy ők ezt a tvt adtak el nekem. Most ott tartunk hogy van mindkettőnknek 1-1 sorozatszáma, és a köztünk lévő dokumentumokon egyik se szerepel.
Holnap visszahivnak...
Bármilyen tanácsot szívesen veszek!
Thx! -
Petikeje
tag
Bocs, igen írtam privbe is, az ügyfélszolgálat nyakára jártam, és kb egy hónap után frissítették az emagos garijegyet. Egyébként én lehet elkezdenem intézni, mert ha elromlik akkor ez alapján biztos csúszik 1 hónapot.
Meg az emag úgy kezdte a garanciáztatast, hogy küldhetem hozzájuk is, de gyorsabb ha a gyári garanciával rögtön a gyártóhoz küldöm (nekem Samsung tv).
Én még azzal nehezítve voltam, hogy a samsungos garijegyet nem találtam, de erre a Samsung is azt mondta hogy az emag kiállít újat a számla alapján. Na itt kezdődött a kavar...
Most ott tartok hogy az emagos garilevel ok, mondtam emagnak, hogy nem akarok foglalkozni Samsung garanciával, vigyék el a tvt, aztán rendezzék le a samuval ahogy tudják. A tv mostanra eljutott a samsung szervizbe, úgyhogy várok.
Az egész sztori kb 2 hónapja kezdődött, egyfelől elégedetlen vagyok hogy mennyi szívás volt vele, másfelől meg sikerült rendezni. Remélem a javítás is ok lesz.
És 1 jo tanacs: ha van helyetek tartsatok meg a tv dobozt, nekem kb 10000ft értékű csomagoloanyagba került mire úgy ahogy sikerült becsomagolnom.