Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sanyi0627

    senior tag

    Sziasztok.
    Nekem már a Cordon szervizzel volt gondom.
    (csak 5x vittem vissza a telefont,3.alkalommal alaplapcsere volt,nyilván mert a panaszkonyvet asszony megtalálta...semmi hibát nem fedeztek fel,vásárló megtartása miatt lett új alaplap meg akksi...)
    És 5.alkalommal már nagyon megemelte a hangját,szervízest követelt,egyből jött is.
    30.perc és végül meg is kapta a telefon az új kijelzőt.
    (bár hogy 4alkalommal nem feledzék fel a hibát!!?Hiába mondta el a hibát a párom,videót vitt,minden...)

    A simet takaró "sapka"nem csukodott rendesen,vásárlás utan derült ki...
    Leesett a telefon,azóta nem nyílik ki a simet takaró sapka.Vajon most akkor még vízálló?
    (mivel ez a probléma nem mutatkozik,így ha azt mondom,hogy leejtettem es azert nincs a hiba,a szerviz vissza is dobja)

    A kijelző pedig elég sokszor csinálja,hogy hirtelen fényesebb lesz... Magasabb lesz a háttérfény.
    (vajon mennyi az esélyem,hogy ezt észre is veszik,ha az előző probléma is elég nehéz volt számukra)

    Esetleg hívjak ki szervizest,mondjam el neki?
    (esetleg mutassam meg?!)
    Nem szeretnénk azon rettegni,hogy vajon egyben kapjuk vissza es hiba nélkül..

    Foleg hogy most volt szervizben naluk egy xperia e3,serulten kaptam vissza....at se vettem,mar ment is vissza nekik....

    http://logout.hu/bejegyzes/sanyi0627/uzleti_szabalyzat.html

Új hozzászólás Aktív témák