Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #06658560 #30 üzenetére

    Az attól függ, hogy mennyire terheli a program a fragment shadert. Gyakorlatilag teljesen arányosan változik az eredmény, mert egyik GPU sem vár a másikra.
    1 GPU-val három monitor nyilván lassabb, mint egy monitor. Két GPU-val ugyan úgy AFR-ben működik a CF a monitorok számától függetlenül. Tehát közel a duplája a sebesség. A három utas és a Quad CF még nincs támogatva Eyefinity mellett.

    Az NV-nél az SLI melletti tempó egy monitorral kb. kétszerese az egy GPU melletti tempónak. Surruond mellett az SLI módnak alapból vége, így a sebesség az egy GPU-s tempó felére csökken, mert a fő GPU két monitorra dolgozik, míg a második GPU egy monitorra dobja ki a képet.

    Ha nem túl gépigényes a játék, akkor a 2 GB-os HD 5870 hat monitorra is megfelelő sebességgel dolgozik, de három monitorra biztos jó az eredmény. De fontos, hogy a játék Full HD-ben 80-90 FPS-et teljesítsen, mert akkor van miből veszteni az Eyefinity-re.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák