Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #06658560 #30 üzenetére
Az attól függ, hogy mennyire terheli a program a fragment shadert. Gyakorlatilag teljesen arányosan változik az eredmény, mert egyik GPU sem vár a másikra.
1 GPU-val három monitor nyilván lassabb, mint egy monitor. Két GPU-val ugyan úgy AFR-ben működik a CF a monitorok számától függetlenül. Tehát közel a duplája a sebesség. A három utas és a Quad CF még nincs támogatva Eyefinity mellett.Az NV-nél az SLI melletti tempó egy monitorral kb. kétszerese az egy GPU melletti tempónak. Surruond mellett az SLI módnak alapból vége, így a sebesség az egy GPU-s tempó felére csökken, mert a fő GPU két monitorra dolgozik, míg a második GPU egy monitorra dobja ki a képet.
Ha nem túl gépigényes a játék, akkor a 2 GB-os HD 5870 hat monitorra is megfelelő sebességgel dolgozik, de három monitorra biztos jó az eredmény. De fontos, hogy a játék Full HD-ben 80-90 FPS-et teljesítsen, mert akkor van miből veszteni az Eyefinity-re.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.