- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- OLED TV topic
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Házimozi haladó szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alogonomus
őstag
válasz Busterftw #33 üzenetére
Látom többek nem tudják dekódolni, amit írtam.
Szóval nekik egyszerűbben megfogalmazva:- Egy Steam-es programért nem csak a megszerzésekor fizetsz, hanem a használata során is profitál belőle a Steam, amikor a Steam gépeden futó alkalmazása különböző adatokat visszaküld a Steam felé. Ezek lehetnek adatok a géped hardveréről; lehetnek adatok az adott játékban bejárt útvonaladról; lehetnek adatok arról, hogy mennyi processzor/memória/merevlemez kellett a játéknak; mennyi késleltetésed volt; milyen más program fut a gépeden; és még sok egyéb adat. Ezeket az adatokat elméletileg a Steam név nélkül gyűjti, tehát te nem vagy beazonosítható belőlük, de a szoftverek készítőinek nagyon hasznos információkat biztosítanak a játékosbázis egészéről.
Ugyanezt csinálja a Google, a Facebook, a Battle.net kliens, a Wargaming.net kliens és szinte minden az interneten.- A Steam is úgy fogad be egy játékot a rendszerébe, hogy beleszámolja a játékosoktól beérkező adatok értékét. Egy szoftver a Steam-nek nem csak az eladásakor jelent bevételt, hanem a futtatásakor is, mert adatokat szolgáltat, amiket utána a Steam pénzzé tehet.
- Na a GFN pont ezt az adatszolgáltatást lehetetleníti el, mert a Steam nem a te saját gépeddel kapcsolatban kap adatokat, hanem az Nvidia szerverén futó egyik virtuális gép adatait kapja meg.
- Amikor a haverod gépére teszed föl a te játékodat, akkor a Steam kliens a haverod fizikailag létező gépén fut, tehát valós gép valós adatait küldi a Steam felé. Ezzel semmi gond nincs, csak nem a te gépedről származó adatokkal fizetsz ilyenkor a játék futásakor, hanem a haverod gépéről származó adatokkal.
A GFN virtuális gépéről viszont megtévesztő adatok érkeznek a Steam felé, mert a szobányi szerveren futó millió virtuális gép máshogy működik, mint egy fizikai számítógép.A GFN egyébként már ott elvérzik, hogy a Steam EULA szerint:
"2. Grant of Limited Non-Exclusive Licence
For so long as you are in compliance with the provisions of this EULA, SEL grants you the non-exclusive limited right and licence to:(a) install one (1) copy of the Software Product into and use it on a single hard drive which is under your custody and control and which meets the specifications referred to in the manual for your own private and domestic use only;"
A GFN virtuális gépének "merevlemeze" mikor is volt a te birtokodban és felügyeleted alatt?