- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Házimozi belépő szinten
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Gaming notebook topik
- Házimozi haladó szinten
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Fujifilm X
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
.Szaki.
addikt
"Azt viszont nem értem hogy az SUV-k miért praktikusak?"
Pedig elég egyértelmű, hogy miért a legpraktikusabbak ezek az autók.
Kényelem szempontból tök jó, hogy széles, vállban nem szűk, kényelmesen lehet könyökölni, elég hosszú, hogy beleférjen a család csomagokkal, viszont mégis kellőképp rövid ahhoz, hogy akár a belvárosban is könnyen lehessen velük parkolni (rövidebb, mint egy felső közepes kombi), nem lógnak ki és többségük elég fordulékony is. A fogyasztásuk igazából teljesen korrekt manapság. A hasmagasság szintén előny, persze ma már az nem érvényes, hogy átlátni az autók felett hiszen nagyon sok már az SUV így meg ugyanott vagy, mint régen a szedánokkal, viszont nem kell tartani egy nagyobb fekvőrendőrnél vagy padkánál, hogy leér az alja. Motorikusan nyilván nem erőgépek, de kényelmesen, különösebb zaj nélkül lehet velük tartani akár 130km/h feletti sebességet is anélkül, hogy ez érezhetően problémát okozna (persze kizárólag lezárt német autópályán).
Szerintem ezekben egytől egyig jól teljesítenek a középkategóriás SUV-k, épp ezért tartom a legpraktikusabbnak. Hosszabb távokon is kényelmesek, de belvárosban sem problémás velük a közlekedés. Elég sokat kipróbáltam közülük, volt ebben a listában benzines és hybrid is, teljesítményben pedig 140-200LE-ig terjed ez a skála. Az egyedüli probléma talán az ha túl könnyű a bódé, például pályán egy Vitarát azért már tud dobálni a szél.
A külső már egy szubjektív dolog, szerintem baromi jól néz ki a többségük, de én a Sedanokat is kifejezetten szeretem, pl az aktuális Civic Sedan, a most debütált Corolla Sedan és a Camry is kifejezetten tetszik.
Na de befejeztem az OFF-olást, maradjunk ennél a csodálatos Smartnál.
[ Szerkesztve ]
-
Bdanyy
addikt
Nem pont a kényelem az egyik legfontosabb? 🙂
Ameddig nem használtam, nekem sem tetszettek (külsőre most is a sedan jön be, de egy kisebb suv is jóval tágasabbnak érződik, mondjuk a vitara pont nem)[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
Új hozzászólás Aktív témák
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Politika
- Formula-1
- Milyen autót vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Fotók, videók mobillal
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Debian GNU/Linux
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...