- Azonnali notebookos kérdések órája
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Május 7-én lesz az új iPadek bemutatója
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
Hirdetés
-
Ingyenes az Epic Store-ban az Industria
gp Extraként a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
veterán
Azért műbőr és műbőr között is van különbség.
Pl:
Ugyan nem elektromos, de ahogy alakul az áram ára, a létező legjobb kompromisszum a hybrid úgyis, és... Ugyan ennyiért már nagyon jól felszerelt lexus rx450h-t hozol ki, de a fullos se sokkal több (extra 3 milla listaáron a fullextrás rx, ami soknak tűnik, de 26-29 millióról beszélgetünk úgyis).
Cost of ownership, ha nincs napelem, elég közel van, viszont az biztos, hogy annak nem lesznek ilyen hülye nyűgjei, pláne ennyi idősen."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
lalakov
senior tag
Kevesen használják úgy, ez igaz. Viszont a senki nem igaz. Én úgy használom. Igen, olyan mint a gyári fogyasztási adatok a belső égésűeknél. Azzal sincsen semmi baj. Ott is jobban fogyasztottam 10-15%-kal mint a megadott érték. A villanyosnál meg 30%-kal megyek többet, mint a WLTP(jó időben). A gyárak az autó képességei szerint állapítják meg a fogyasztást és nem a legrosszabbul fogyasztó sofőröket veszik alapul.
-
BReal
addikt
A 9. hely eleve nem kiemelkedő úgy, hogy Kiából, e-Niroból több, mint háromszor annyit, Leafből közel 2,5-szer annyit, Kona electricből pedig közel 2-szer annyit adtak el.
A másik a szám: 184 darab. Száznyolcvannégy. Nevetséges tétel.
A harmadik az eloszlás: a 184 eladott darabból 130, vagyis a 2/3-a céges vásárlás volt. -
#16820480
törölt tag
Ez az az ország, ahol mindent is cégre vesznek az emberek Céges mobilflotta a családnak, cég nevére laptop, tévé, akármi, céges autó. Csak hogy olcsóbbra jöjjön ki, meg lemenjen belőle az áfa.
Hopkins95: Ez a tartalékon elmész 100km-t akkor igaz, ha valami nagy hodályod van gondolom. Nekem ilyen 400km körül megy a teljes tankkal el az autóm, szóval nem lenne sokkal kisebb hatótáv egy elektromos sem azért.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Értem, ezt nem olvastam eddig, érdekes amúgy.
Akkor eszerint a fent említett találmány TLR3-as szinten lehet, de 20 év múlva is lesz belőle termék, már akkor is jó. Én azért bizakodó vagyok, mert a végén említi, hogy a feltalálója már be is nyújtott rá egy szabadalmat. Na most ha benyújtotta a szabadalmat, akkor abból onnantól kezdve az illető minél hamarabb pénzt akar csinálni, úgyhogy én azért optimista vagyok.
#147 Frozen Azért gondolom azzal azért tisztában vagy, hogy nem csak elektromos autókhoz használnak chipeket, hanem a belsőégésű autókba is használnak mirochipeket.
[ Szerkesztve ]
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
Frozen
őstag
az eu nem fejlett semilyen téren sőt visszamaradott mivel mindent túlszigorítanak..
Ezért kerül egy auto amerikában 10-20 millában ugyan az az auto europában pedig 100 ezer euro...Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
#16820480
törölt tag
Elég lenne szerintem méretben a Kona. Csak azért az iD3-at néztem még, mert nincs iD2 egyelőre (az e-UP! meg tényleg túl pici). Az e-Niro amúgy annyival nagyobb az iD3-nál, mint amivel az nagyobb a Konánál, szóval egyik sem teljesen a másik mérete azért.
Hőszivattyú azért nagyon meg tudja növelni a hatékonyságot, és sokkal jobban temperálja az akkut is. Amúgy is majd inkább használtan néznék ilyen autókat, ott pedig nem lesz azért ekkora felára már a hőszivattyúnak. -
kenwood
veterán
"El fog tűnni az árkülönbség, csak nem úgy, ahogy gondolod. A belső égésűek lesznek felhozva árban." Az ok,nyilvan ha azonos aron mennek, akkor az elektromosra szavazok. Viszont most egy Renault Clio tobbe kerul,mint egy harmas BMW,ha elektromos motor van benne (Zoe).
Nalam a 3-as fokozat mar 1 perc utan is elviselhetetlen, az egyes pedig par perc utan, ha bemelegedett az utaster, ugyan elviselheto, de teljesen felesleges, zavaro.
[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
Új hozzászólás Aktív témák
- Star Citizen
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Poco X6 Pro - ötös alá
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Mobil flották
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Suzuki topik
- További aktív témák...