Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HThomas

    senior tag

    válasz opr #50 üzenetére

    Ha már SUV szerűség, én 26-29 között én vennék egy Ford Explorert, az egy nagy, kényelmes autó, belefér az egész család cuccostól és nem kell nézni a kilométereket az autópályán... :)

  • #16820480

    törölt tag

    válasz opr #50 üzenetére

    Miért, a benzin/dízel ára hogy fog alakulni, ha megszűnik az árstop? :N Jó, egy Lexus elég megbízható, de azért ott is kell a rendszeres karbantartás gondolom, az olajcseréktől mindenféle cuccokig, és abba mondjuk nem veszel 10 ezerért gyertyaszettet, mint az olcsó kis Kalosba.
    Én mondjuk személy szerint kimondottan utálom, hogy magasabb felszereltségnél bejön mindenhol a (mű)bőr is, soha nem kellene, ahogy az űrhajós gombokkal teleszórt műszerfal sem hiányzik :N Tudom, ízlések, de én ezekért nem hogy prémium felárat nem fizetnék, de inkább meg sem veszem. Jó, ezt a Skodát sem, meg úgy semmilyen SUV-ot, mert semmi szükségem ekkora bálnára, meg ha már ilyen méret, akkor EV6 inkább.
    A hibridekkel nekem az a bajom, hogy sikeresen ötvözik a két hajtáslánc hátrányait: nincs nulla emisszió, cserébe nagyon kis elektromos hatótáv, cipelni kell a nehéz benzinmotort is, az akkut is, és igazából egyikből sem ideális méretűt.

    Amúgy a hatótáv parához érdemes megnézni pár ilyen 1000km autó vs másik autó tesztet Björntől, hogy mondjuk egy jóval nagyobb akkuval szerelt SUV sem fog feltétlen hamarabb célba érni a gyakorlatban, mint egy kis, 30kWh-s cucc.

  • #16820480

    törölt tag

    válasz opr #63 üzenetére

    Ja igen, mindig elfelejtem, hogy te másik országban élsz, de ott árstop helyett volt (van?) sofőrhiány, hogy ne legyen benzin a kutakon :))Szóval az is egy érdekes dolog, áramot ugye nem kell napi szinten odakamionozni a töltőpontokra, egyszer megépült a kábel hozzá, akkor max időnként karbantartani kell már.
    Bőrrel az a bajom többek közt, hogy nem lehet úgy megmozdulni rajta, hogy ne nyekeregne a feneked alatt, télen jéghideg, nyáron odaizzadsz. Persze ezt a hűtés-fűtés megoldja valamennyire, de úgy meg további extra felszereltség kell, hogy értelmesen használhasd.

    Lexusból amúgy egyedül az UX250h tetszene formára, de már ez is inkább crossover mint hatchback, ráadásul 12,3 millióról indul itthon, és igen gyorsan szalad felfelé, ha szeretnél bele mondjuk ülésfűtést. Ennyiért mondjuk én simán iD3-at vennék már (ha lenne a kisebbik akkuval, de az még mindig nem kapható persze). Vagy egy nagy akkus Soul EV-t. Itthon most 10 ezer a gyertya darabja bele (bárdiautó listaár), nem tudom a Lexus honnan és mennyiért szerzi, az ő áraikat nem tudom megnézni, de ez így a hat hengeresbe már 60+szervizdíj.

    Jó, abban egyetértünk, hogy én sem Skodát hoztam fel, mint kívánatos vételt :D De mondjuk nem is értem miért nem hozták ki a kisebb MEB-es autókat ők még.

  • #16820480

    törölt tag

    válasz opr #72 üzenetére

    Mondjuk ha majd elvileg idén kihozza a full elektromos modelljét a Lexus is, akkor meglátjuk az mennyibe fog kerülni.

  • #16820480

    törölt tag

    válasz opr #76 üzenetére

    Azért lesz külön érdekes, mert a designt és esetleges felszereltséget leszámítva amúgy tök ugyanaz lesz, mint a Toyota br4z vagy minek hívják.

  • Yeffy

    veterán

    válasz opr #63 üzenetére

    Fogyasztas: Havernak 2015-os is300h van.
    itt is, ugyanez. nala probaltam ki eloszor ezt a hibrid hajtast, nagyon megtetszett, es a Lexi belso minosege, es a helykinalata is jo volt szamomra, pedig nem vagyok kicsi. ha már beultel. de sajnos szar terdekkel elegge kellemetlen volt a ki/beszallas, kb. a foldre ulsz, igy el kellett engednem. pedig nagyon tetszik, melle még hatsos is... :(

    Emellett a 0-100 8 masodperc. Nyilvan nem egy versenyauto, de azert boven eleg dinamikus. A tapasztalat az, hogy legalabb a tav felet elektromos modban teszed meg altalaban, de ha nem agyhalott, binaris modon vezetsz, akkor kb soha nem hallod a motort.
    ezert (is) vettem meg ugyanazt a hajtast, mint az IS300h-ban van, csak egy picit nagyobb Toyota bodeban. ;] bejovos, bár még szoknom kell. es igen, ez is meglepoen dinamikus, ha lepadlozod, megha nem is sportauto a meretehez/sulyahoz kepest.
    szerintem a kovetkezo Lexus lesz, bár nagyon nem vagyok bor fan, ott meg kb minden felszereltseg resze. max Alcantara, de az meg ugye altalaban extra zsozso.

    Fenntartas bonusz: Ha a lexushoz hordod, itt Angliaban ugy van, hogy 10 ev gari van az autora, olyan modon, hogy gyarilag ugyan csak 4, de minden evben, amikor a Lexushoz viszed szalonba a szervizre (...), akkor minden evben meghosszabbodik a garancia 1 evvel ingyen es bermentve. Gondolom Magyarorszagon is hasonlo.
    yepp, az anyacegnel hasonloan van, kifejezetten ilyet vadasztam. mondjuk amennyire latom/hallom (az orszagban legalabb is, nem tudom, Mo-n/EU-ban is hasonlo) van egy kis felaruk a hibrideknek, mert allitolag jobban tartjak emiatt az arukat. nem orultem neki en sem, h kb £1.5-2k-val tobbet kellett fizetnem erte, mint egy-ket eve, "bekeidoben", de nem hiszem, h egyhamar olcsobb lesz, foleg a helyi esemenyeket is beleszamitva. :W

    valamint egy hirtelen esemeny miatt most lett aktualis az autocsere.

    a cikkhez: nem is tudom... nem igazan gyere be. valahogy kilog a lolab, plane ennyiert. plusz a kulso/belso kinezetetol sem dobom el magam, es akkor még finoman fogalmaztam.

    Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!

  • Yeffy

    veterán

    válasz opr #107 üzenetére

    Camry vagy rav4?
    utobbi. :D bár az elobbi sem rossz.

    Mondjuk ha térdprobléma van, akkor le kell nyelni a békát, és suvot venni, más megoldás sajnos nem nagyon van.
    igen, sajnos. pedig az IS300h, GS450h es hasonlo kaliberu "klasszik" autokat nagyon tudnam elni. :(

    A bőr a legjobb.
    nem kotekedes kepp, de kinek mi. en egyaltalan nem rajongok erte. egyeten elonyenek azt tudom felhozni, h takaritani konnyebb, ha kilottyintettel valamit. de amugy telen hideg, nyaron meleg/felhevul a napon - tudom, van uleshutes/futes/szelloztetes, de annak is kell ido, meg akar plusz hibalehetosegkent is felfoghato, de most nem megyek el ezen iranyba. nyikorog allandoan, ha mozogsz benne, illetve ahogy gondolom te is lattad, itt a kodos Albionban a fekete boron kivul szinte semmi mast nem ismernek, amitol meg kulon agyfaszt tudok kapni, annyira semmilyen, otlettelen. legalabb lenne valami szep barna, ami mutat is valahogy, vagy ilyesmi.

    örök élet +1 nap, pláne a lexus bőr, pláne a takumi (legmagasabb felszereltség) bőrje
    ismerem a felszereltseg nevet, de nem tudom, h az a bor mivel tud tobbet, mint az atlag. elhiszem neked, de en tovabbra sem rajongok erte. no offense. :D

    Nekem egy ma már öregecske is250 van most, lassan ideje cserélni (imádom, de nagyon zabál)
    par eve nezegettem azokat, ultem is benne. jo kis vas, de igen, lezabalja a gatyadat is, plane, ahogy en kozlekedek idonkent. itt is meg kell nevelnem magam, kulonben nem hiszem, h sok haszna lesz a hibridkedesnek. :))

    Érted, a tököm fog 5-6 éves kocsit venni, ha csak 20,nagyon max 30%-al drágább az új.
    abszolute, csak sajnos a kurrens Rav4 (amit szinten tudnek elni), atlag £30 korul/felett kezdodik, hitelbe meg nem akartam vagni magam, plane nem akkoraba. majd par ev mulva remelhetoleg. pedig abbol egy plug-int, foleg, ha lenne sajat keglim toltovel, es lehetoleg napelemmel, igen csak tudnek elni. :K

    a toyota-lexus hybrid meg ezerszer bizonyított, hogy röhögve elmegy addig
    en is igy tudom, remeljuk, ez valoban igy van.

    Hybrid iszonyatosan tartja az árát, még a mostani agyhalott helyzet előtt is igaz volt ez, most meg aztán pláne...
    hasonlokepp lattam eddig is, akkor nem en gondoltam rosszul.

    Lassan egy normális, 6 éves is300h se lesz £25k alatt, ami nevetséges, annyit egyszerűen nem ér.
    az. neztem en is oket, teljesen agybetegek, amilyen arakon mennek. jopar jobban felspeccelt/kevesebbet futott/ujabb Rav4 is £23-25k+, plane manufacturer approved garival, mondom dehhh, biztos adok erte annyit, haggyuk' ma'. egesz mazlim volt ezzel.

    na de nem offolok tovabb, még a vegen az orromra koppintanak, folytassuk inkabb privatban.

    Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!

Új hozzászólás Aktív témák