- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- RAM topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- TCL LCD és LED TV-k
- Hobby elektronika
- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- 3D nyomtatás
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #06658560 #30 üzenetére
Amit akarsz az szabványos formában nem oldható meg, mert nem támogatja a shadereket a szabványos megatextúra implementáció. Az AMD PRT-jével elméletben megoldható, de őszintén szólva nem látom azt az akaratot, hogy procedurálisan jelenjenek meg a falon mikrorepedések, hogy azokat aztán beletesszellálják a falba. Kicsi extrát jelentene a látványban miközben nem kevés munkával járna. A legtöbb stúdió annak örülni fog, ha egy 3 TB-os megatextúrát elkészít időre.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #06658560 #32 üzenetére
Ezt problémás megoldani, mert a tesszellált felület eleve egy nem létező dolog a jelenet szintjén. Az csak azután jelenik meg a világban miután már a jelenet számítása és az interakciók lezajlottak. Például, ha kitesszellálsz mondjuk a földből egy csomó oszlopot, akkor simán átmehetsz és átlőhetsz rajtuk.
(#33) morgyi: Persze, de ezt csak az Xbox One/PS4-en, illetve a GCN-es Radeonokon tudják megcsinálni megatextúrázással. A hardvernek úgy kell kezelnie a sparse textúrát, mint egy normál textúrát, de az aktuális szabványos implementációk esetében ez lehetetlen.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Építő/felújító topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Autós topik
- További aktív témák...