Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #00137984

    törölt tag

    Kerékpárosként 30-45 km/h folyamatosan megtartott sebesség a napi közlekedésben az elvárásoknak megfelelő tempó. Amikor megtehetem, akkor a kerékpáros útvonalakat használom és csak elvétve keveredek a városi forgalomba. Viszont ezt a tempót a forgalomnak megfelelően változtatom, mert ha gyalogos akadály vagy lassan tekerő kerékpáros akadályom van, akkor körültekintően közelitem meg ezeket a forgalmi helyzeteket. Zebra érdekes kérdés, mert az átkelés esetében a jelzőlámpa ellenünk dolgozik. Rövidebb ideig van szabad jelzés. Ha minden alkalommal gyorsan tudnák leszállni és a gyalogosforgalom sem jelentene akadályt, akkor az autós nem enged át (neki szintén zöld lámpa van) és várhatok megint amig továbbmehetek. Ahogyan öregszünk a bringáról sem olyan egyszerű lepattani és újra nyeregbe szállni, majd a tempómat újra felvenni. Erőssen gondolkodom egy elektromos rolleren, amihez a védőfelszerelés adott.
    Viszont a kerékátmérő (rúgózás) és a fékrendszer számomra fontosabb kritérium, mert mások mellett a saját biztonságom és a közlekedési kényelem is elsődlegesebb mint az elérhető max sebességem...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák