Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gery1987

    őstag

    válasz jtasi #34261 üzenetére

    Egyszerre válaszolnék a 3 kérdésére.

    Az első rész: nekem nem fagy le bár én nem gyári verzióban használom. Vagy Acef Fmod-ját használom amit egy gyári független szoftver kigyomlálva és belerakva pár hasznosabb alkalmazással. E mellé egy root és Cocore 6.2 v 6.8-as kernel és jó kis gép lesz. A másik verzió a CM (CyanogenMod). Ez egyedi főzött ROM. A 10.2-es 4.3.1-es Android alapú. Egész jól szalad a telefonon, szeretem most ezt tesztelem.

    2. A Samsung account egy amolyan egyedi profil. Mivel a készülékhez jár a prémium garancia ezért ahhoz szükséges, mert csak azzal tudja ezt megrendelni a Samsung honlapjáról. Egy e-mail cím (bármilyen) és egy jelszó kell. Ezzel tud ott működni és segítséget kérni. A prémium garancia a készülékünk esetén azt jelenti, hogy a honlapról való megrendelés után a szerviz (Telemax) felhívja Önt és megbeszél egy alkalmas időpontot és helyet ahová egy futár ingyen kimegy és felveszi az Ön készülékét. Ha szükséges adnak csere készüléket (Samsung GT-S5830i). Ha elkészült a javítás újra telefonálnak a szervizből és egy szintén alkalmas időben és helyen át tudja venni a készüléket és leadni a csere készüléket. Ez is természetesen ingyenes. A futár minden esetben előre szól ha Ön felé tart olyan 10-15 perccel az érkezés előtt.

    3. A recsegő hang az nagyon érdekes, nem hallottam még ilyet. Pedig 2 telefon is van itthon. Anyunak is ilyen van meg nekem is. Ott valami egyedi dolog lehet. Ez esetben javaslom a 2. pontot.

    Kellemes karácsonyt kívánok! :)

    Bármi kérdése van írjon bátran segítünk. :)

    [ Szerkesztve ]

    "A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt!" Bud&Terence: És megint dühbe jövünk

Új hozzászólás Aktív témák