- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Hisense LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Hobby elektronika
- Milyen asztali médialejátszót?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Gaming notebook topik
- 33 280 mAh csak elég lesz
- HYTE THICC Q60: a legvaskosabb vízhűtés
Hirdetés
-
Starsand Island - A Harvest Moon nyomdokaiban
gp Jövőre érkezik PC-re az anime stílusú gazdálkodós videojáték, amelyhez befutott az első előzetes.
-
Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
ph De biztosan nem a júniusi Nintendo Direct rendezvényen, hanem valamikor máskor.
-
Új, drága AI-modellt hoz az OpenAI és a Google ellen a Microsoft
it Egy új, házon belüli AI-modellel versenyezne a Microsoft az OpenAI és a Google megoldásaival.
-
PROHARDVER!
Samsung Galaxy S6 Edge - Mielőtt felteszed a topikban a kérdésed, kérünk olvasd el az összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
freezespider
tag
Nekem két hete jött vissza a szervizből a telefonom.
Akksi, és fényérzékelő problémával küldtem fel.
Az előnye a dolognak az volt, hogy gyakorlatilag egy "új" telefont kaptam vissza! Volt egy apró karc a kijelzőn, onnan tudom, hogy kicserélték.
Azóta nemhogy semmi nem változott, hanem az akksi ideje szinte botrányosan rossz lett !!!!
Figyeltem progival is, és tesztelgettem is amiből nekem az derült ki, hogy semmi app nem hibás ezért, hanem a kijelzőt nem bírja !!!! Pedig automatán majdnem egyharmadra van levéve a fényerő.
Most írtam a Samsungnak egy panaszos levelet amiben kifogásolom, hogy a városomban lévő szakszervizbe nem tudom bevinni, mert nincs nano sim -es cseretelefonjuk! (???) :/
Ha még egyszer felküldöm, akkor már két bejegyzés lesz a garancia papíromon, ami a későbbi eladásomat nagyban rontja!
Meg a futárral való összefutás is egy nagy művészet, mert én folyamatosan autóban vagyok!
Nagyon kíváncsi leszek, hogy hogy fogják megoldani a problémámat, mert egy majd' negyedmilliós telefonnál ez egyszerűen felháborító!
Napközben már szinte hozzá sem merek nyúlni, mert merül egyből, és néha húsz perc alatt is képes leesni 20% -ot a töltöttség :/
Arra lennék kíváncsi, hogy milyen esetben kérhetek cserét, vagy állhatok el a vásárlástól!
Ti nem tudtok erről valamit?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Dragon Age: Origins
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- ASUS routerek
- Hisense LCD és LED TV-k
- Spórolós topik
- Renault, Dacia topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- IPhone 14 Pro max 128GB lila ÚJ 90 nap Apple garancia
- Független Xiaomi 13 5G Flora Green zöld 8/256 GB 2 év garanciával
- Apple iPhone 14 128gb - Újszerű, független, garanciális, akku 98%, akár beszámítással
- Teljesen új iPhone 12 64GB Black eladó (érvényes jótállással)
- iPhone 12 Pro Max / 128GB / Pacific Blue / Gyári kártyafüggetlen
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest