Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • freezespider

    tag

    válasz VIBO #5441 üzenetére

    Nekem két hete jött vissza a szervizből a telefonom.
    Akksi, és fényérzékelő problémával küldtem fel.
    Az előnye a dolognak az volt, hogy gyakorlatilag egy "új" telefont kaptam vissza! Volt egy apró karc a kijelzőn, onnan tudom, hogy kicserélték.
    Azóta nemhogy semmi nem változott, hanem az akksi ideje szinte botrányosan rossz lett !!!!
    Figyeltem progival is, és tesztelgettem is amiből nekem az derült ki, hogy semmi app nem hibás ezért, hanem a kijelzőt nem bírja !!!! Pedig automatán majdnem egyharmadra van levéve a fényerő.
    Most írtam a Samsungnak egy panaszos levelet amiben kifogásolom, hogy a városomban lévő szakszervizbe nem tudom bevinni, mert nincs nano sim -es cseretelefonjuk! (???) :/
    Ha még egyszer felküldöm, akkor már két bejegyzés lesz a garancia papíromon, ami a későbbi eladásomat nagyban rontja!
    Meg a futárral való összefutás is egy nagy művészet, mert én folyamatosan autóban vagyok!
    Nagyon kíváncsi leszek, hogy hogy fogják megoldani a problémámat, mert egy majd' negyedmilliós telefonnál ez egyszerűen felháborító!
    Napközben már szinte hozzá sem merek nyúlni, mert merül egyből, és néha húsz perc alatt is képes leesni 20% -ot a töltöttség :/ :W
    Arra lennék kíváncsi, hogy milyen esetben kérhetek cserét, vagy állhatok el a vásárlástól!
    Ti nem tudtok erről valamit?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák