Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz BBoy #3339 üzenetére

    gsm üzlete és illetékese válogatja, van néhány aránylag tűrhető, de azokat nagyítóval kell keresni, sokkal több a negatív tapasztalat - még a nagyobb/komolyabb gsm üzletek esetén is -, és csak egyszer legyen valakinek komoly probléma a telefonnal, amit a gsm üzlet nem nyel be és különböző indokokkal a vásárlóra hárítja a dolgot, máris többet lehet bukni, mint amennyit akkor nyert, amikor olcsóbban vette valamennyivel a készüléket a gyári helyett bolti garival.
    meg ugye az sem mindegy, hogy a samsung 12 + 12 + 2 hónap jótállást ad, a gsm üzletek pedig általában 1 évet, vagy 1 év teljeskörűt + 1 év szoftverest, utóbbi pedig mondhatni semmit sem ér, mert ki nem tudja otthon frissíteni/újrahúzni a telefon rendszerét?
    a prémium garit sem véletlenül említettem, mert nem mindegy, hogy házhoz, munkahelyre...stb díjmentesen kimegy a futár, elszállítja a készüléket, lehetőség szerint egy munkanapon belül javítják, majd viszi is vissza a futár a telefont, vagy hetekre benyelik a gsm üzletben a készüléket, aztán nem is biztos, hogy szakszerűen javítják, az sem jellemző, hogy mindig új alkatrész kerül beépítésre a meghibásodott helyett, és még lehetne sorolni...
    tényleg mindenkinek a saját döntése, hogy honnan és milyen garival vásárol, de pont a drágább telefonoknál érdemes jobban átgondolni a dolgot, mert azoknál lehet sokat bukni egy rossz döntés miatt.

    MrBazsi; igen, sok ilyen van sajnos, kiírják csalogatónak a legolcsóbb árat, aztán kiderül, hogy az valójában függő, a független feláras, illetve az csak telefon és töltő, a tartozékokért külön fizetni kell még...stb.
    meg kiírják a jótállási feltételeikhez - az általad vázolt probléma miatt -, hogy a felhasználó ne frissítse a készülék szoftverét, mert abból probléma adódhat, és az a garancia megvonását eredményezheti, de nem pont az lenne a lényege az ilyen telefonok esetén, hogy érkeznek a frissítések, amik jobb esetben újabb funkciókat, jobb optimalizálást...stb adnak?
    nem, a felhasználó ne frissítse a firmware verziót, mert akkor visszaáll a függőség, amit a gsm üzletben eszközöltek a készülék értékesítése előtt, meg elszáll az imei, mert korábban átírták...stb a boltban...stb.
    rengeteg ilyen problémát olvasni a note 2, s3, s4...stb témákban, és nem véletlenül!
    nem mondom, hogy minden gsm üzlet ilyen, de sok problémás van, még a nagyobbak között is!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák