- TCL LCD és LED TV-k
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Milyen TV-t vegyek?
- 3D nyomtatás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Processzor lábak javítása helkis módra
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Fehér zakót öltenek a Super Flower platinás Leadex VII Pro tápjai
- OLED TV topic
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
ph Az új Vivobook S 15 ráadásul az első ilyen, hazánkban is elérhető PC lehet, és már júniusban megvásárolható lesz.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tatu-1981
tag
Nekem egy gyárilag hibás Samsung okosórám van. Azt sem hajlandóak sem javítani, sem cserélni, sem vételárat visszadni.
Sokadik próbálkozás után megírtam a történetet a Homárnak, illetve tettem fogyasztóvédelmi bejelentést is. Azóta már nem is válaszolnak, a szervizre átvett órát sem adják vissza.https://homar.blog.hu/2020/01/23/samsung_okosora_szerviz
Szóval szerintem egy fülhallgató miatt ne kezdj bele egy garanciás ügyintézésbe a Samsungnál. Még akkor se, ha esetleg kiterjedne rá a jótállás, mert ilyen hozzáállás mellett csak magaddal tolsz ki.
-
Tatu-1981
tag
A legutóbbi szervizbe adás óta még csak 9 nap telt el. Viszont az első 2 körben azért 5-6 nap alatt visszaadták (igaz, továbbra is hibásan). Mintha a homáros megjelenésre és a fogyasztóvédelmi bejelentésre nem az lenne a reakciójuk, hogy próbálják mielőbb lezárni az ügyet, esetleg soron kívül javítani, cserélni, hanem inkább sértődötten kihasználják a rendelkezésükre álló 30 napot.
Összességében viszont 2019. december 27. óta próbáljuk cseréltetni, javíttatni az órát, vagy visszakérni a pénzünket, ezidáig sikertelenül.
-
Tatu-1981
tag
válasz HThomas #20209 üzenetére
Végül megoldódott az eset, tegnap kicseréltek az órát egy újra.
Elismerte a szerviz, hogy valóban hibás az óra, és azt is, hogy hibáztak a második körös javításkor, mivel csak a sztenderd ellenőrzéseket futtatták le. Ha akkor megteszik azt a részletesebb tesztelést, amit végül megcsináltak, már korábban is megtalálhatták volna a hibát.Szóval végre megvan az új óra. Kár, hogy ehhez több, mint egy hónap ügyintézés, egy Tékozló Homár cikk és egy fogyasztóvédelmi bejelentés kellett.
-
Tatu-1981
tag
B-tel garanciával kapcsolatban milyen tapasztalatotok van? Honlapjuk szerint 24 hónap teljeskörű garanciát adnak, de ha jól gondolom, ez nem magyar Samsung gyári garancia lesz.
-
Tatu-1981
tag
Én is ezt gondoltam elsőre, de akkor általában 1 év garit szoktak írni. Esetleg plusz 1 év szoftveres garanciát. Ők viszont 24 hónapos, teljeskörű garanciát írnak.
Elvileg lehetne nem magyar forgalmazón keresztüli garancia is, ami ugyan kicsit időigényesebb, de mégis több, mint a sufnigari.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen