- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Projektor topic
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ateszpapa
addikt
-
Ateszpapa
addikt
Nem a te hibád.
Melyik SES-ben voltál?
Anno nekem még az S4 időszakban az Alleban nagyon rendesek voltak, hátha ha ott próbálkozol többre jutsz.
Illetve még mondhatod, hogy amikor megrendelted még nem lehetett kézbe venni, nem volt kapható, így mivel csak elő rendelted élnél az elállással.
Határozottan egy próbát megér.Illetve itt lehet, hogy tudnak segíteni.
[ Szerkesztve ]
-
Dealer95
őstag
-
Ramod
csendes tag
Fent van ott is: link
"Ha az Ügyfél a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és az Ügyfél által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, az Ügyfél érdekeit kímélve kell elvégezni."
Köszi még egyszer.
-
Kasya
nagyúr
Felejtsd el. Javitas eseten csak rosszabbul jarhatsz.
Ez a jelenseg mar S6 ota jelen van. Nekem pl. pont szerviz utan jott ki S6 eseten, de volt S7E-m is hasonlo.
Ez nem minosul hibanak, hasznalatot nem gatol es a vizhatlansagba se kever beleEz nem hezag, amin bemegy a viz. Amugy mikor meg volt meg home gomb, na ott lathato volt hezag...megsem azott be senkinek sem.
Probalj meg csereltetni, de szervizbe en szemely szerint abszolut nem ajanlom, hogy bevidd. TMX-hez csak halott keszuleket....
[ Szerkesztve ]
-
laci0530
senior tag
Szia! Egyelőre nálam van a készülék, az enyém is kb. ilyen "fényszökést" produkál oldalt.
Nekem még van több mint egy hetem az elállásra (másnap bevittem a Telenorhoz, ahogy kiszállították a postára, de ott nem vették át belső adminisztratív problémákra hivatkozva (várnak, hogy a készülék átvételéről és a kifizetéséről a posta igazolását megkapják, mert anélkül nem látják a rendszerükben és nem tudják az elállási eljárás (általuk kb. háromnegyed órásra becsült) lefolytatását véghezvinni.
Jeleztem nekik és a 1220-on az ügyfélszolgálatuknak is, hogy a fogyasztó elállási jogosultságát a szolgáltató belső ügymeneti sajátosságai nem akadályozhatják, ilyen esetben alakítsanak ki olyan ügyintézési folyamatot, ami az általuk észlelt akadályokat kiküszöböli és az ügyfelek számára a jogalkotó által biztosított igényérvényesítési módok gyakorlását a rendelkezéseknek megfelelően lehetővé teszi.Ígéretet tettek, hogy azonnal értesítenek telefonon, ha a belső ügymeneti adminisztráció lezajlott, és az biztosan meg fog történni 14 napon belül (eddig nem jeleztek).
Írtam azért a Samsung Központi Irodának is egy gyors e-mailt, csatolva a hibajelenség dokumentációját, tegnap válaszoltak is, hogy sajnálják, valamint felvázolták az elállási, új, hibátlan termékre történő kicserélési lehetőségeket az online rendeléshez kapcsolódóan, amivel - jogász lévén - tisztában voltam eddig is. ).
Emellett lehet, hogy nem foglalkozom most ezzel (kevés időm van napközben) és használom így, aztán majd később garanciában cseréltetem a kijelzőt. Tokban annyira nem lesz vészes (bár ezt csak akkor lépem meg, ha tényleg nem lesz időm ezzel foglalkozni a napokban).
-
laci0530
senior tag
Szervizt (prémium assistance - futárral) én sem szívesen venném igénybe többet, az S7 edge-emmel kb. másfél-két hónapig tartott nekik a többszöri javítási folyamat, és nem is lett megfelelő, igaz, a végén visszafizettettem a vételárat.
Főleg a zsírúj, (a fényszivárgástól nagyvonalúan eltekintve) teljesen makulátlan külsejű Note-ot nem adnám ki szívesen a kezemből most.
[ Szerkesztve ]
-
laci0530
senior tag
Nincsmit. Ha nem sikerül, ne foglalkozz vele, pár hónap múlva, ha esetleg lenne rajta pár hajszálkarc, lesz indok a garis cserére.
Ha homogén lenne az illesztési hiba vagy tükröződés, még egy dupla-edge fényfícsörnek is fel lehetne fogni, de a gyártástechnológia enyhén randomizált hiányosságai sajnos most nem ebbe az irányba hatottak. :-)
[No, de kitolta Flossy Carter végre a Note "real review"-ját, nézem is (kedvenc youtuber-em). ]
[ Szerkesztve ]
-
laci0530
senior tag
Köszi az infót. Én nem valószínű, hogy most foglalkozok vele, ezen kívül tökéletes a telefon. Ha majd nagyon zavar esetleg, később garanciában cseréltetem a kijelzőt, nem feltétlenül kapnék én sem egy full hibátlan példányt jelenleg.
Más: a gyári Samsung protektor tokot megvette valaki esetleg? Kíváncsi lennék élő tapasztalatokra, képről, videók alapján nem tűnik rossznak.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Tekintsd át a téma Összefoglalót!
Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz bátran!
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás, amelyek helye itt van :
- hardverapró
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest