- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Androidos tablet topic
- Gaming notebook topik
- 3D nyomtatás
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- OLED TV topic
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Házimozi haladó szinten
- E-book olvasók
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
Remélhetőleg fordítanak elég időt az optimalizálásra.
Azon nem lennék amúgy meglepődve, ha kiderülne valamikor, hogy az Epic segített nekik kihasználni a motor lehetőségeit, mint ahogy például a Coalition számára is allokáltak egy csapatot a Gears 4 fejlesztése során.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
PuMbA
titán
Ja, de a lényeg akkor is, hogy Intel oldalon 4 mag 4 szál elég és a két proci között a különbség az egy magos teljesítményben van. Konklúzió: az erős magok mindig jobb teljesítményt ad, mint a gyengébb, de több szál feltevés megint megerősítést nyer, ahogy tesztekben is ki szokták mutatni Ezért félrevezető a "hány magos CPU kell" kérdés, még mindig sok gémer agyában él ez a megközelítés, mert attól függ, hogy mennyire erős 1 mag.
Egy játéknak egy bizonyos CPU teljesítmény szint kell, nem magok meg szálak számossága. Ezt a Hardware Unboxed YouTube csatornáról hallottam és milyen igaz.
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
nagyúr
Az Unreal a mai napig szereti a magas órajelet, de van benne multithreading lehetőség (szerintem nagyon régóta, csak lusták voltak a fejlesztők használni, sőt, a hyperthreadinget is ismeri, ha szükséges. A Paragon, mint Epic techdemo anno már rendesen kihasználta a többszálas teljesítményt.
De azért azt érdemes hozzátenni, hogy PC-n az optimalizálás azért sokszereplős problémakör, nem csak a motor alapvető képességeitől függ, az adott szoftveres (op rendszer, maga a játék) és hardveres környezet (proci és vga típusa) is fontos.Biztos, hogy nem a legfrissebbel kezdtek dolgozni (4.26), mert az tavaly decemberi, de abban is szinte biztos vagyok, hogy az Epic folyamatosan támogatja őket a legújabb frissítésekkel, amiket aztán vagy használnak, vagy nem. A 4.26-ban pl. van új haj és szőr render, vízhez és az éghez, felhőkhöz kapcsolódó újítások, ezek mind tök hasznosak lehetnek a GSC számára is.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
PuMbA
titán
Lehet, de szerintem nem ez a lényeg. A lényeg, hogy a játékok CPU teljesítményt igényelnek és nem magszámot. Tehát a mai játékokhoz elég lenne egy 1 magos 35GHz-es CPU is, ha az emberiség tudott volna ilyet készíteni. A magokat és szálak csak a képletet bonyolítják, de amúgy nincs jelentőségük.
[ Szerkesztve ]
-
korabbi Stalkerek a sajat enginejukkel mentek.
SoC ket szalon futott, CoP csak egyet terhelt, utobbi meg is szuntette a maradek bugokat . mondjuk CoP elegge GPU nehez volt, CPUra annyira nem volt haklis, igy ertheto volt a dontes.
wjbhbdux: es jatszhato lenne 2024re . mondjuk ha osszejon (es nem csinalnak belole Miseryt) akkor megjeleneskor beszerzos lesz.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.