- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- OLED TV topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- ASUS ROG Ally
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen SSD-t vegyek?
- Nikon DSLR topik
- Apple notebookok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
Az az első kép elég mókás a jobb oldalon:
Redifining Pc Experience: 8% uplift over i5-4670K on PcMark8
Valahogy furcsa, hogy pont azt a procit választották referenciának, mikor az intelnek is tíznél több gyorsabb procija van annál. Az AMD FX-8320 Pedig ennél nagyobb mértékben gyorsabb, erősebb.[link][ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
Catia, sokszor fél autónyi, kereszthivatkozásokkal teli modellek fejlesztése, akár párszáz megabyte méretű modellekkel, néha gigabyte méretekkel is- csúcs 4,2GiB modell. hatmagos Xeon egyszálú tudása igen gyakran kevés.
#48 pakriksz:bár része, de akkor sem egyenlő a CAd a renderrel, elég ritkán is használt eleme. Fő igénybevétel a modellezés, és bizony egyszálú teljesítmény kell.
#55 =WiNTeR=: TDP limit nélkül mégis hogy terveznél rá hűtőt, komplett házat, stb.?
[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
Nem kellett ingyen odaadni, mivel szabad felületek terén jó tíz éve mindent vert ami piacon volt, így a karosszéria és egyéb designfelületes fejlesztéseknél elsöpörte a többieket, akkor meg már használták mindenhol. A felületmodellezés részen mind a mai napig brutális potenciállal bír, pláne, ha nem fapad licencet használ a cég. Szerszámtervezésre is hatékony, jó, pl. Audi ProE-ben fejlesztett autót, de szerszámot kátával tervezett még pár éve.
-
#06658560
törölt tag
válasz Mercutio_ #82 üzenetére
Aki Autodesk alapon fejleszt járművet, annak valószínűleg nem túl komplikált a terméke- kevés szabad felület- és árérzékeny a munka, ahol a szoftver licencdíja is jelentősen befolyásolja a végeredményt. nem ok nélkül dominál a ProE-NX-CATIA trió járműfejlesztésen belül.