Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tyrel

    őstag

    Ahogy előttem is írták, ehhez nem kell erősebb gép, a 4K kijelzőhöz ugyanis nem kér 4K inputot. A "szabvány" Rift / Vive / WMR felbontásokat kéri, és azokat scale-eli fel 4K-ra. A grafika tehát nem lesz "jobb", de a képet megjelenítő pixelek akkor is sokkal kisebbek lesznek, így megszűnik a screen door effekt. (tehát a pixelek közti háló látása)

    Ami nekem nem tetszik az az hogy a 200°-os látószöget is úgy érik el, hogy egy szokványos (pl. 1440x1440) képnek az előtted lévő része még az ami, a széleit meg elkezdik nyújtani mint a rétestésztát. Gyakorlatilag a szemed előtt lévő fizikai FOV tényleg 200° lesz, de a játékmotor által ki-renderelt kép továbbra is marad 110°, csak a headset széthúzza.

    Ennek gondolom elsősorban az az oka hogy egyik VR játék sem támogat 200°-os FOV-ot és ilyen holmi kínai Pimaxok kedvéért nem állnak neki a fejlesztők átírogatni a játékok motorjait, innentől kezdve viszont közel olyan lesz mint a többi HMD, értsd. csak előre nézhetsz (már a szemeddel).
    Csak annyi a különbség hogy ha elmozdítod a szemed oldalra akkor nem feketeséget látsz mintha egy távcsőbe néznél, hanem egy fura torz valamit, ill. a kép elnyújtott részeit. Nem nagyon lepődnék meg ha ettől sokan rosszul is lennének...

    Turenkarn

Új hozzászólás Aktív témák