- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
PROHARDVER!
Realme GT 2 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
magicbox
senior tag
válasz dredjudge84 #758 üzenetére
Annyira nem mondtak hülyeséget, mert ha cégként én veszek 5 laptopot, az biztos, hogy jóval nagyobb terhelést kap, mint egy átlag usernél. Emlékeim szerint is valami ilyesmi indoklás volt anno, hogy cégeknél miért más a jótállás.
Igen, szerintem szerencséd volt csak, mert a számlán, ha cég volt feltüntetve, akkor a szerviz teljesen jogszerűen pattinthatta volna vissza a javítást. Minden kereskedő trükközik, de a fogyasztók se jobbak a 14 napos visszaküldéssel. Akik így tesztelnek telefonokat, tévéket és a többi.
Volt olyan webáruházas ismerősöm, aki speciális modding dolgokkal foglakozott, amit csak külföldről lehet beszerezni. Az nem vicces, hogy berendel valaki egy speciális vízhűtést, amit csak Németországból lehet hozatni, az usernek nem tetszik, nem tudja betenni, vagy bármi és visszadobja. A kereskedő egy ennyire specifikus termékkel mit csináljon? Várjon akár éveket, hogy valaki elvigye?
Különben azt tapasztalom szervizként, hogy ha gariztatnod kell, akkor bajban vagy. Laptopoknál pld. horror ami megy, halál lazán lesz@rják a 30 napot, meg külföldre küldik a nagyobb cégek, simán várhatsz hónapokat, telefonálgathatsz, de senkit nem érdekel. Az emag/edigital-tól a 90 nap alapból megvan. Szerintem szándékosan. Hátha feladod. Rohangálhatsz a békéltető testülethez, nincs jogkövetkezménye a döntésüknek. Fogyasztóvédelem megszűnt a hagyományos értelemben. Egy dologban bízhatsz, hogy normális forgalmazótól vásároltál és normális a szervizháttér.
Én sem vagyok boldog, hogy a telefont az Alzától vettem, 36 hó jótállást kaptam (mert ugye 300e volt), de a magyar realme meg közölte velem, hogy az Alza nem hivatalos viszonteladó, így nem ők javítják majd (tmx-el), hanem oldja meg az Alza (ami gondolom Szlovákia lesz).
[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max, Watch 9 GPS+Cellular, Apple TV 4K (2022), Philips 55OLED806, HTPC, Plex
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...