Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • magicbox

    senior tag

    válasz dredjudge84 #758 üzenetére

    Annyira nem mondtak hülyeséget, mert ha cégként én veszek 5 laptopot, az biztos, hogy jóval nagyobb terhelést kap, mint egy átlag usernél. Emlékeim szerint is valami ilyesmi indoklás volt anno, hogy cégeknél miért más a jótállás.

    Igen, szerintem szerencséd volt csak, mert a számlán, ha cég volt feltüntetve, akkor a szerviz teljesen jogszerűen pattinthatta volna vissza a javítást. Minden kereskedő trükközik, de a fogyasztók se jobbak a 14 napos visszaküldéssel. Akik így tesztelnek telefonokat, tévéket és a többi.

    Volt olyan webáruházas ismerősöm, aki speciális modding dolgokkal foglakozott, amit csak külföldről lehet beszerezni. Az nem vicces, hogy berendel valaki egy speciális vízhűtést, amit csak Németországból lehet hozatni, az usernek nem tetszik, nem tudja betenni, vagy bármi és visszadobja. A kereskedő egy ennyire specifikus termékkel mit csináljon? Várjon akár éveket, hogy valaki elvigye?

    Különben azt tapasztalom szervizként, hogy ha gariztatnod kell, akkor bajban vagy. Laptopoknál pld. horror ami megy, halál lazán lesz@rják a 30 napot, meg külföldre küldik a nagyobb cégek, simán várhatsz hónapokat, telefonálgathatsz, de senkit nem érdekel. Az emag/edigital-tól a 90 nap alapból megvan. Szerintem szándékosan. Hátha feladod. Rohangálhatsz a békéltető testülethez, nincs jogkövetkezménye a döntésüknek. Fogyasztóvédelem megszűnt a hagyományos értelemben. Egy dologban bízhatsz, hogy normális forgalmazótól vásároltál és normális a szervizháttér.

    Én sem vagyok boldog, hogy a telefont az Alzától vettem, 36 hó jótállást kaptam (mert ugye 300e volt), de a magyar realme meg közölte velem, hogy az Alza nem hivatalos viszonteladó, így nem ők javítják majd (tmx-el), hanem oldja meg az Alza (ami gondolom Szlovákia lesz).

    [ Szerkesztve ]

    iPhone 15 Pro Max, Watch 9 GPS+Cellular, Apple TV 4K (2022), Philips 55OLED806, HTPC, Plex

Új hozzászólás Aktív témák