Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • maglew

    aktív tag

    Sziasztok. Tudnátok - e tanácsot adni adatbázis kezeléssel kapcsolatban? (Lehet nem ez a legjobb fórum erre, de nem találtam hozzá hasonlót)

    Munkahelyemen új feladattípusokat kapunk, így ki kellene találjuk, hogy Excel táblába vagy valami más (lehetőleg egyszerűen kezelhető szoftverbe) dokumentáljunk.

    Annyi a lényeg, hogy 5-en dolgoznánk benne (hálózatról) és akkor is kellene, hogy működjön ha valaki használja, megnyitja (az Excel nem szerkeszthető ha valaki mókol benne).

    Egy ügyfélszolgálati ügykezelő rendszerről lenne szó, tehát lenne mondjuk 20 fajta ügytípus, ezt kellene regisztrálnia, (bejelentő neve, időpont, részletes leírás, fénykép csatolás, kereshetőség névre, ügytípusra, dátumra, illetve a feladat megoldása, hogy áll)

    Tudnátok ajánlani az Excel alternatívájakébt hasonló programokat (akár ingyenes akár fizetős) amivel ezt jól ke lehetne kezelni és nincs túl bonyolítva?

Új hozzászólás Aktív témák