Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Silenzio

    addikt

    válasz priti #392 üzenetére

    Oké. Légy boldog vele. :))

    A DX11-es eszmefuttatásoddal az a baj, hogy a konzolt minduntalan a PC-hez hasonlítod és az API-k alakulásából eredezteted a majdani konzol/pc ipar piaci arányát. Eleve nem helytálló a kettőt összehasonlítani. Konzolon nincs DirectX, saját fejlesztői csomag van saját fícsörökkel. Van, amiben többet tud a dx9-nél, van, amiben az több nála, de a lényeg: nem hasonlítható egyik DirectX-hez sem. Ezért gyakorlatilag hót mindegy, hogy milyen DX-re optimalizálnak, hiszen a kódot nem lehet csak úgy átfordítani konzolról PC-re, ahogy mondjuk egy Linuxos alkalmazást adott esetben át lehet Windows-ra. A kódutak népszerűségét meg egy sor majdani dolog határozza meg (vga, oprendszer, költségvetés).

    Valaki fentebb megjegyezte, hogy a játékfejlesztők majd a kártyagyártók lobbijának megfelelően fognak fejleszteni, így az NV marad a domináns a DX10-zel és senki nem támogatja majd a 11-es új fícsöreit. Tán épp te voltál, nem tudom. Namármost, látható, hogy a Microsoft és a vga-gyártók minden igyekezete ellenére a DX10 befuccsolt, ez jórészt a Vista népszerűtlenségének köszönhető. Kevesen fognak egy kisebbségben lévő, normális piaci részesedést felmutatni képtelen oprendszerre/API-re fejleszteni. A DX11 a kompatibilitásával épp ezt számolja fel. Például a Source engine is remekül működött és skálázódott a dx7/dx8/dx9 kódutakon, bízom benne, hogy ez általánosságban a dx9/dx10/dx11 hármasban is így fog működni, kihasználva a high end rendszerek tulajdonságait is.

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

Új hozzászólás Aktív témák