- OLED TV topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Akkumulátor töltő digitális fényképezőgéphez
- Milyen TV-t vegyek?
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Milyen házat vegyek?
- Apple notebookok
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
ASUS blog: nagyobb teljesítmény, teljesen ingyen
ph Egy NVIDIA GeForce RTX 4050-nel szerelt noteszgép is kínálhat felsőkategóriás sebességet, ha ismerünk pár fontos trükköt!
-
Free Play Days 2024 - 26. hét: Train Sim World 4
gp Extraként a Pac-Man Mega Tunnel Battle: Chomp Champs című alkotással szórakozhatunk a hétvégén.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
pisti22
csendes tag
Sziasztok,
Van egy NAS-om amin fut egy plex server. Most váltottam Telekomra és problémáim vannak az elérhetőségével, de csak a plex alkalmazásokban.
Bárhonnan elérem a plexemet a 32400-as porton, azonban a Plex alkalmazások amik a TV-n valamint a telefonon vannak azt mondják, hogy elérhetetlen a szerver. Ha újraindítom a NAS-t akkor működnek ezekben az alkalmazásokban is egy ideig, de aztán újból elérhetetlenek.
Ez idő alatt a böngészőben teljes mértékben elérhető a szerver a 32400-as porton, és tudok filmet nézni, csak az alkalmazásokból van probléma. Eddig nem volt semmilyen hiba amig más szolgáltatónál voltam (UPC).
A Plex szerveren azóta semmilyen hálózati vagy egyéb változás nem történt. Egyedül a szolgáltató váltás volt. A port forwardingnál engélyeztem a 32400-at. De nem hiszem, hogy mást kellene csinálnom a telekomos routeren. Vagy igen?
A telekomos routerem: Sagemcom FAST3890V3
Tudnátok segíteni? Köszönöm