- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- SSD kibeszélő
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- OLED TV topic
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Micro Four Thirds
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
prolad
őstag
A kérdés az, hogy a Huawei jelezte-e a vásárlás előtt, hogy nincs magyar nyelv. Mert ha igen, akkor a felhasználónak kell eldöntenie, hogy érti-e annyira a támogatott nyelvek bármelyikét, hogy az adtt terméket vásárolja. Ha meg nem nézett utána és vásárlás után jön rá, akkor arra ott az elállás, ez nem igazán a fogyasztóvédelem dolga. Az más kérdés, hogy mit ír elő a jogszabály ilyen esetekre, azaz a gyártónak pontosan mit kell biztosítania a Magyaroszágon hivatalosan forgalmaztt termékeihez. Pl. egy magyar nyelvű leírás akár online formában általános szinten valószínűleg kötelező (vagy a közeljövőben kötelező lesz, mintha mostanában lenne valami ilyesmi változás).
De az, hogy a rendszer nelve angol és a magyarok nem tudnak angolul a kutyát se érdekli, ennyi tudatosság a fogyasztó felelőssége (feltéve, ha a fentebb írt tájékoztatás megvan és a gyártó vállal segítségnyújtást). Az meg hogy mennyibe kerül és hogy egy eléggé hülyebiztos rendszer, amit a felhasználó elég hamar kiismerne minimális nyelvi ismerettel szintén teljesen lényegtelen. Téged továbbra sem ért kár, amivel a fogyasztóvédelemhez fordulhatnál.
Új hozzászólás Aktív témák
- SSD kibeszélő
- Vezetékes FEJhallgatók
- Formula-1
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Futás, futópályák
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- OLED TV topic
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- További aktív témák...