- Androidos tablet topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen egeret válasszak?
- 3D nyomtatás
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Autós kamerák
Hirdetés
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nagyon hardverfüggő, de a PhysX SDK-ban található techdemó szépen gyorsul. Mindenképpen pozitív hatása lenne a játék teljesítményére, és negatív az NV eladásaira.
(#9) stevve: Mikor itt volt az NV különítménye Mo-n sok sört hoztak. Szvsz a programozók is felönthetnek néha a garatra.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A CPU limit eleve behatárolja a VGA sebességét. Ha a GPU-n futna a cloth, akkor elég lenne egy GTX 460 is a High APEX-hez, így nem elég, ami jó az NV-nek, mert a High Apex-hez venned kell minimum két combos GeForce-ot.
Igen a programozása szar a cuccnak, mert nem aktivál a GPU-s PhysX a kérdés, hogy szándékos vagy sem. Nyilván utóbbi esetben a teljes NV-s csapatot ki lehet rúgni, mert a bug azt jelenteni, hogy az NV-s programozók nem végezték el a munkát.
(#23) BiP: A játékhoz egy patch kell. Nagyon egyszerű javítani, csak kérni kell az APEX GPU-n futtatását. Ez benne van az SDK-ban. Lehetőleg most ellenőrizzék le, hogy működik-e, mert nagyon hülye az a programozó, aki csak megírja a cuccot, de meg se nézi, hogy fut-e. Ahogy Orbano mondja kukásnak sem veszik fel.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az nagyon nem lehetséges, mert a PhysX-et nem a 2k csinálta, hanem az NV. A 2k csak megengedte az APEX opciót a játékba, amit az NV szépen kivitelezett.
Nem mindegy, mert a többi APEX modul még mindig GPU-n fut. Ergo a sebességre biztosan hatása van az extra GeForce-oknak. Ez a korlátozás csak a gépigényt tolja az egekbe, de a proci számításairól némileg leveszi a terhet a GeForce. Az eredmény, hatalmas gépigény, de két csúcs-GeForce mellett mégsem akad. Ez mesteri kivitelezés és nem probléma. Legalábbis az NV szemszögéből nem az.
Ezért nincsenek a fejlesztők a zárt rendszerek mellett, és ezért kell az NV-nek a PhysX-et bevásárolni. Egyszerűen semmi elrettenő tényezője nincs a mesterséges korlátozásoknak, mert a konkurens úgy sem tudja. Persze ezzel a piac nem jár jól, mivel ez a helyzet megint nem a PC-s játékosok érdekében történt, így joggal érezheti magát az ember becsapva. El lehet fordulni a konzol felé.
(#31) TTomax: Természetesen nem kötelező bekapcsolni az APEX-et, de az érdekes téma, hogy miért nem jó az APEX melletti sebesség. Egy újságírónak a PhysX maga a paradicsom, mert mindig van benne valami eltitkolt turpisság. Alig várom a következő címet.
Nem túl fairplay? Mégis az mennyire fairplay, hogy mesterségesen az egekbe tolják a gépigényt? Szerintem nem sok ember szereti, ha hülyének nézik. Én sem, csak engem nem érdekel, mert leírom, hogy miért teszik ezt a cégek, így 1:1.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz antikomcsi #38 üzenetére
Nekem ez tökéletesen elfogadható álláspont. Nem is ezért írtam a hírt, hanem, hogy tudják a felhasználók, azért fut gyengén az APEX, mert korlátozva van, és nem azért, mert nagy a gépigénye. Mindenkinek joga van megtudni az igazságot, utána olyan hardvert vesz, amilyet akar.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Komolyan azt gondolod, hogy én vagyok a hibás azért, mert nem működik a GPU-s cloth a Mafia 2-ben? Ennyire azért ne menjünk már el a tények mellett. Közöm nincs a Mafia 2-höz, aki csinálta az a 2k és az APEX modulért az NV volt a felelős, ahogy a stáblistában is jelzik. Akinek ezeket a korlátozásokat köszönheted az az NV és a 2k. Én csak közlöm a rendszer működését, mert jogod van hozzá, hogy tud, mi hogyan működik.
(#54) antikomcsi: Mármint a Mafia 2-nél? Írja a link, hogy a PSS 9.10.0513-mal működött a PhysX. Ez a legújabb, és ez kell a Mafia 2-nek. A játék támogatja még a PSS 9.10.0512-öt, de azzal teljesítményproblémák vannak, ezért adta ki az NV az új drivert. Persze a cloth gondjainak nincs köze a driverhez. Egyszerűen nincs engedélyezve a GPU-s számítás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz antikomcsi #71 üzenetére
Az írás szerint a 198.32. De nem értem, hogy ez miért érdeke a PhysX szempontjából?
[link] - Supports control of your GPU PhysX configuration from the NVIDIA display driver control panel. (Requires graphics driver v196.21 or later). A VGA meghajtó oldaláról a PhysX csak egy egyszerű kapcsoló, amihez hozzárendelődik a Physx driver.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz antikomcsi #73 üzenetére
Van persze, csak már nem tölthető le az NV oldaláról, mert van frissebb (guru3d talán). A 25x-es drivercsalád a Surroundot hozta, és a Fermi architektúrához igazította az optimalizálást. Nem tudom, hogy a régebbi kártyákon mennyit jelent. A PhysX működését biztos nem befolyásolja, mert a vezérlés a 196.21 óta nem változott. Természetesen az új PhysX szoftvereknek a 196.21-es driver a minimum.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Sennalacy #77 üzenetére
Persze lehet, csak az APEX a Mafia 2-ben két opcióra van bontva. Ez nyilván megakadályozza, hogy az egyes modulokat kapcsolgasd ki-be. A törölgetéssel meg bármit lehet, csak nem várható el egy átlagfelhasználótól, hogy betéve ismerje az APEX működését és a fájlok törölgetésével állítsa a fizikát.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert a cloth mindenkire számol. Nagyon megterhelő a jelenetben szereplő karakterek többségére ezt számolni. Egy jelenetben van vagy 20 karakter. A többi PhysX számítás nem jelent komoly terhelést, mert a kalkuláció jelentősen kevesebb erőforrást von el, mint mondjuk a megmaradó törmelékek kirajzolása.
Ezért nem alkalmazzák a Havok FX modult, ami a Havok GPU gyorsításos megoldása. Egyszerűen egy SSE2-es CPU-val gyorsabban végzel, mint a GPU-val. Persze ez nagyon effektfüggő, de összességében sok helyen nem előny a GPU-s gyorsítás.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem én találtam ki a hírt. A PhysXInfo bizonyította be, hogy a Mafia 2 nem használ GPU-s cloth PhysX-et. A kérdés, hogy miért nem? Erre van az utolsó bekezdésben két eshetőség, nyilván azért van eshetőségként írva, mert nincs hivatalos megerősítés, hogy miért nem fut a GPU-s cloth. Ez messze nem Fudzilla, mert ott van a teszt és az elemzés mögötte. Be is van linkelve a hírbe, és el is lehet olvasni.
(#93) BiP: Igen köszi.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Cybertrone #107 üzenetére
Az Unreal Engine 3 a PhysX-re épít, csak a processzorhoz tervezték, de támogatja a hardveres gyorsítást is, ami +10-20%-ot jelent.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mit akarsz ennél tovább várni? A Mafia 2 nem használja a GPU-t a Cloth-ra. Ez az események vége, ezt sikerült bebizonyítania a PhysXInfo oldalnak. Most az NV remélhetőleg megmagyarázza, hogy miért működik így a rendszer.
A Fudzilla bizonyíték nélkül írogat, itt kimért és kielemzett teszt a bizonyíték. Még nem is kell flame, mert nincs min vitázni. A CPU-s cloth számítás ugyanis tény.Akkor az Intel, miért nem támogatja a CUDA-t, ha nem tetszik neki az egységes szabvány?
(#112) Cybertrone: Persze, csak akarni kell. Ezért elemzik ennyire a PhysX működését, mert kérdésesen viselkedik, ami arra enged következtetni, hogy mesterségesen magasra tolt a gépigény. Ez nyilván csak a hülyéknek elfogadható, mert senki sem szereti, ha átvágják.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz antikomcsi #119 üzenetére
Idézet tőled: "Ha egy kártyát használok fizika nélkül akkor nincs nagy meglepetés 58 fps ugye a szinkron miatt. Ha bekapcsolom a fizikát és a fizikai kártyát magas szintre, akkor az fps 33-ra esik, ha közepesre rakom akkor 42-re. Még magas fizikai beállítások melett is folyamatosan játszható, és akadásmentes a játék."
Mióta több a 33 és a 42 a (V-sync-es) 58-nál?
A Crysis és a Metro 2033 nem viselkedett kérdésesen. Tökéletesen magyarázható volt a gépigény, az adott API-ban. A PhysX-nél nem az, és a hírben le van írva, hogy miért. Ha neked megfelelő, hogy mesterségesen lelassítják a játékot, akkor azt én elfogadom, de te is fogad el, hogy ez sok felhasználó szemében nem tetszetős lépés.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz antikomcsi #121 üzenetére
Olvasd el a hírt. De most az egyszer összefoglalom az egészet. Hátha megérted, de ebben már nem reménykedem.
Van az APEX nélküli szint (APEX Off), ami nyilván nem tartalmazza a GPU-s gyorsítást. Ez nyilván teljesen rendben van. A GPU-s gyorsítás az APEX aktiválásával jön be a képbe, tehát bekapcsolód az extra effekteket. Ezek két nagy részre oszthatók cloth és particles folyamatok. Na most ha nincs GPU-s gyorsításod, akkor minden extra effekt a CPU-n fog futni. A Mafia 2 esetében az NV a GPU gyorsítást hirdette az APEX modulokra azaz, a cloth és a particle a GPU-n kellene, hogy fusson. A particle ott is fut, de a cloth esetében nem kapcsol be a GPU-s gyorsítást végző programmodul, így az marad a CPU-ra. Ez részleges GPU-s gyorsítás, vagyis az APEX funkciók egy része fut a GPU-n, míg a cloth a CPU-n. Ezért ilyen extrém magas a Mafia 2 gépigénye bekapcsolt APEX mellett. Ergo, ha a cloth modul a GPU-n futna, akkor javulna a teljesítmény, mert nem a CPU-t terhelné a rendszer a számításokkal. Ebből következik, hogy a mafia 2 futása korlátozott, amit a hírben linkelt cikk be is bizonyít. A hír utolsó bekezdésében van feltéve a kérdés, hogy ez miért van így. Nyilván mind a két eshetőség le van írva, de majd az NV remélhetőleg hamarosan megmondja, hogy pontosan miért korlátozták a CPU-ra a cloth fizikát, és ezzel alacsonyabb teljesítményt kifacsarva a GeForce kártyával felszerelt számítógépekből.
Remélem érthető az egész.Azt mondtam, hogy a mesterségesen magasra tolt gépigény fogadható el csak a hülyéknek. Ezt le is ellenőrizheted a hszben.
(#122) siriq: Tehát úgy gondolod, hogy teljesen elfogadható az, hogy a GPU cloth-nak beharangozott effektet valamilyen okból a CPU számolja? Ezzel erősen lerombolva az elméletben elérhető teljesítményt?
Komolyan mondom, hogy a multik marketingje nagyon agymosó lehet, ha azt szeretnétek, hogy mesterségesen beállított magas gépigény mellett jelenjenek meg a játékok.(#125) antikomcsi: És azok a felhasználók, akik vettek egy méregdrága GeForce-ot a Mafia 2 APEX modulja miatt, és látják a gyenge teljesítményt? Az ő érdeküket ne védje meg senki a kizsákmányoló cégektől, aki lekorlátozta a program teljesítményét?
Komolyan mondom vicc ami itt van. Nem fogjátok fel, hogy ez értetek van? Azért küzd a PhysXInfo rajongói oldalon Zogrim, hogy megkapjátok a technológiától a maximálisan elérhető teljesítményt. Mégsem azt véditek, aki mellettetek áll. Gyönyörű. Végén még ő lesz a hibás, hogy ki merte vizsgálni a Mafia 2 lassú APEX moduljának az okát, mert az árt a drága cégnek.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz antikomcsi #129 üzenetére
Én abszolút megértem, hogy az NV magasba akarja tolni a gépigényt, hogy több GeForce-ot adjon el. Ellenben a média hatalma óriási lehet, így minél több helyen jelenik meg Zogrim elemzése, annál nagyobb a valószínűsége, hogy az NVIDIA beadja a derekát és engedélyezi a GPU-n futó cloth modult, ami nem mellesleg nektek lesz jó. Ne mond, hogy nem fogadnál el +10 fps-t ...
Ha meg ezt nem vállalja fel az NV, és így hagyja, akkor legalább tudod, hogy mi az ára a zárt technológiáknak. És felteheted a kérdést vásárlás előtt, hogy akarod-e a jövőben ezeket a nagy gépigényeket. Minden döntés rajtatok áll. És minden döntés elfogadható. Én csak leírom, hogy mi hogyan működik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz antikomcsi #132 üzenetére
Nem pont rád gondoltam. Nekem is nagy csalódás a játék az első rész után, de másnak ettől még tetszhet. Ők örülnek majd a normálisan működő GPU-s gyorsításnak, már ha lesz ilyen.
Utánajártam már. A BC2 a DX10.1-es és a DX11-es kártyákon tölt nagyon sokáig. Ez a játékban egy hiba. Az NV és az AMD erre már talált megoldás, bár ezek különböznek. Az NV a játékhoz optimalizált egy fordítórutint, így elértek némi gyorsulást, míg az AMD előre lefordított shadereket ad a driverhez, ami szintén gyors töltést jelent. Egyik megoldás sem jó, de amíg a DICE nem javítja a hibát, addig ez van.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz antikomcsi #135 üzenetére
Az NV-nek is van DX10.1-es és DX11-es kártyája. Ott ugyanez a probléma volt. A DX10-es kártyákat nem érinti a gond.
Lényegében az NV és az AMD megoldása is jó a felhasználóknak, mert a töltés gyors és játszol. A gond itt inkább az, hogy nem szép. Sokkal jobban járnánk, ha a DICE javítaná.
Nem tudom, hogy mi az a pixeles hibázás. Sosem hallottam róla. HD 4830-on nem tudom megnézni, de szomszédnak HD 4850-je van, és neki nincs ilyen panasza, a hétvégén csináltam egy HD 2900-as gépet, ott sem volt ilyen gond. Kérdezd meg a HD 4830 topikban, mert lehet, hogy nem minden kártyán jön elő, és ott sokan vannak HD 4830-cal.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz antikomcsi #138 üzenetére
Benne van a meghajtóban a shader. Nálam kb. 4-5 másodpercig tart a töltés DX11-ben. A HD 4850-en kicsit több, de az szerintem a gyengébb gép miatt van. Nekem Core Quad-om van, míg a szomszéd Athlon II-vel nyomja.
Kérdezd meg a HD 4800-as topikban, mert szvsz eléggé specifikus problémának tűnik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Silenzio #159 üzenetére
A CPU-ra küldött szimuláció lassítja a játékmenetet. High APEX mellett játszhatatlan szintre. Erre megoldás, hogy a High APEX-ből a partecles csoport GPU gyorsított, tehát ha veszel mondjuk két top kategóriás GeForce-ot, akkor a sebesség max. grafika mellett is játszható lesz. Ez benne a koncepció, már ha valóban szándékos butítás történt, mivel meg van az esélye, hogy a programozók csak megírták a kódot és le sem tesztelték, hogy működik-e. Nyilván ez viccesen hangzik, mert alap dolog tesztelni, de hát nem lehetetlen, hogy nem futtatták a rendszert.
Procira nem érdemes költeni, mert a particle továbbra is terheli a rendszert. Az egyetlen megoldás a PhysX-re dedikált GeForce. Ezzel tudsz APEX mellett játszani.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Silenzio #161 üzenetére
Sajnos igen. Ezért olyan extrém magas a gépigénye az APEX opciónak. Erre a fejlesztők adhatnak ki patchet, mert a PhysX képes a GPU clothra, csak valamiért ez nem működik, holott a Mafia 2 ezzel van reklámozva az NV által.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Silenzio #164 üzenetére
Nem a Fermitől függnek ezek a trükkök. A gond magával a piaccal van. A VGA-k gyártása egyre drágább, és az árakat nem tudják emelni, mert a keresletre negatív hatással lenne, ergo a haszon egyre kisebb. Ráadásul jövőre az Intel is eléri a belépőszintő VGA-k teljesítményét egy IGP-vel. Ez mindent elmond arról, hogy miért próbálja az NV saját rendszereivel lezárni a piacot. Gyakorlatilag a saját eladásait akarja védeni. Konkrétan fenn karja azokat tartani, mert a csökkenés nagyon rosszul jönne.
Azért pozicionálják a Cypresshez a GF100-at, mert a dupla Cypress ellen nem elég. Ez persze a negatív eredményeket vonja maga után, mint látható a Q2-es veszteségben. A GF104-et kell a Cypresshez pozicionálni, mert az a termék gyártható azonos költségek mellett. Itt meg az a probléma kerül elő, hogy a GF104 nem elég a Cypress ellen. Persze akkora probléma már itt nincs, mint a GF100-nál, így ha azt a chipet kivezetik a GeForce piacáról, akkor jó esély van a megfelelő negyedévekre.(#163) he7edik.: Én inkább azt gondolom gáznak, hogy lebecsülitek Zogrim munkáját. Nem ő a bűnös azért, mert korlátozott a PhysX a Mafia 2-ben. Ő csak azt akarja, hogy az NV megcsinálja a GPU-s gyorsítást, ahogy megígérték. Ezt becsülni kell, és nem a gyártó pártjára állni, aki jelen esetben konkrétan átver titeket. Eltévesztitek, hogy ki van ti oldalatokon, és inkább azt éltetitek, aki a nagy gépigényért felel. Nekem ezzel semmi bajom, de nem tudom felfogni, hogy valaki élvezi, ha átverik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz he7edik. #173 üzenetére
Hogyan tálalnád ezt a témát? Milyen figyelemfelkeltő címet adnál neki?
Ha megnézed a játék stáblistáját, akkor látod, hogy a 2k-nak sok köze nem volt az APEX opcióhoz. Az NV írta az egészet, a fejlesztők csak beépítették.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Silenzio #181 üzenetére
Inkább a HD 5830 és a HD 5850 között van a GTX 460. A Cypress a HD 5870-nél ér véget. Azt a memória-sávszélesség hiányában nagyon necces befogni. A fermihez az NV nem tud 3,8 GHz-nél nagyobb memóriaórajelet társítani. Ezért jönnek azok a hírek, hogy a teljes értékű GF104-et egyelőre lefújták, és a kis kártyákra koncentrálnak. Ezzel kapcsolatban jött az a hír, hogy a 28 nm-nél inkább a SiOn/Poly technológiát választják, ami azt jelenti, hogy a Q1-ben hozzákezdhetnek a termékskála frissítéséhez. Persze ennek a negatív hatása, hogy a mobil piacot kvázi fel kell adni, mert oda a HKMG kell, a megfelelő fogyasztás eléréséhez.
A GF104 és a Cypress mérete annyira nem vészes. Az, hogy a GF104 nagyobb 24 mm^2-rel, gyakorlatilag elhanyagolható. Sok tényezőtől függ még a kártya gyártási költsége, és a GeForce GTX 460 biztos előállítható annyiért, mint egy HD 5830. Ezen lehet pénzt keresni, és a GF100 után ez volt a szempont.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz spirit007 #185 üzenetére
A hangulatot az kelti, akinek valamilyen tény nem tetszik és ennek hangot ad. Az teljesen érthető, hogy nem tetszik a GeForce tulajoknak, hogy becsapták őket, mert a GPU-s gyorsítás be volt ígérve, és közben kaptak egy szép nagy lófaxt. Hülye vagy elfogult (bár a kettő nem feltétlen külön fogalom) az aki ilyen helyzetben azt védi, aki okozta a problémát, és a magas gépigény mellett teszi le a voksát.
De miért kúrták el az NV programozói? Ez itt a kérdés. Szándékos vagy sem. Aki programozott az tudja, hogy alapvető dolog a kódot profilozni, legalább egyszer, de inkább sokkal többször. [link] - itt egy programozó véleménye.
Én sem tartom elképzelhetőnek, hogy a program megírása után egyszer sem futtatták le azt, mert csak így tudod ellenőrizni, hogy van-e bug a működésben. Ez a bug pedig eléggé nyilvánvaló, mert a profilozó világosan mutatja, hogy nem működik a GPU-s gyorsítás. Most ezek után tedd fel a kérdést, hogy szerinted valóban lehet olyan amatőr az NV programozócsapata, hogy elsiklik pont a GPU-s gyorsítás felett, amikor konkrétan ezt kell nekik ellenőrizni. Kb. erről lenne szó. Csúnyán meg vagytok vezetve. Örülhetnétek, hogy valaki vizsgálja ezeket a problémákat, és fényt derít az átverésekre. Jobban jártok így, mert nem kell több GeForce GTX 480-at venni a magas beállításhoz.
Hidd el kérdőre vontam az NV-t is, de egyelőre no comment. Zogrim is írta nekem, hogy köpni nyelni nem tudnak jelenleg.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Én reménykedem, hogy kapok valami értelmes választ. Sőt nem is érdekel, hogy mit kamuznak csak csinálják meg a GPU-s gyorsítást, ha már beígérték. Remélem nem azért nem írnak, vagy reagálnak az eseményekre, mert kevés média vette át Zogrim munkáját, így megúszható, hogy nagy visszhangot kapjon az ügy, és ezzel megúszható a javítás is.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Rossz kisfiú voltál, nem vettél dedikált GeForce-ot. Nesze, CPU-s cloth PhsyX. Legközelebb kétszer is meggondolod mielőtt elköltöd a második GeForce-ra félretett pénzt.
Kíváncsi vagyok hol a határ. Lehet, hogy legközelebb már SLI+dedikált kártya kell a GPU-s PhysX-nek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz h_143570 #202 üzenetére
Egyetértek. És akkor eljutottunk az alapkérdéshez. Minek a fizika GPU-s gyorsítása, ezekkel a körülményekkel?
Az Intel az AVX-re alapoz. Az annyira nem vészes, mert az AMD is implementálja, meg a VIA is használhatja.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Androidos tablet topic
- Anime filmek és sorozatok
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Le Mans Ultimate
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- OLED TV topic
- Windows 11
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- 4070 Ti Aorus Master //KERESEM!!//
- nVidia GeForce RTX 3060 TI AMP White Edition Videókártya
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- GARANCIÁLIS! MSI SUPRIM RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK