Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A CPU limit eleve behatárolja a VGA sebességét. Ha a GPU-n futna a cloth, akkor elég lenne egy GTX 460 is a High APEX-hez, így nem elég, ami jó az NV-nek, mert a High Apex-hez venned kell minimum két combos GeForce-ot.
Igen a programozása szar a cuccnak, mert nem aktivál a GPU-s PhysX a kérdés, hogy szándékos vagy sem. Nyilván utóbbi esetben a teljes NV-s csapatot ki lehet rúgni, mert a bug azt jelenteni, hogy az NV-s programozók nem végezték el a munkát.
(#23) BiP: A játékhoz egy patch kell. Nagyon egyszerű javítani, csak kérni kell az APEX GPU-n futtatását. Ez benne van az SDK-ban. Lehetőleg most ellenőrizzék le, hogy működik-e, mert nagyon hülye az a programozó, aki csak megírja a cuccot, de meg se nézi, hogy fut-e. Ahogy Orbano mondja kukásnak sem veszik fel.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az nagyon nem lehetséges, mert a PhysX-et nem a 2k csinálta, hanem az NV. A 2k csak megengedte az APEX opciót a játékba, amit az NV szépen kivitelezett.
Nem mindegy, mert a többi APEX modul még mindig GPU-n fut. Ergo a sebességre biztosan hatása van az extra GeForce-oknak. Ez a korlátozás csak a gépigényt tolja az egekbe, de a proci számításairól némileg leveszi a terhet a GeForce. Az eredmény, hatalmas gépigény, de két csúcs-GeForce mellett mégsem akad. Ez mesteri kivitelezés és nem probléma. Legalábbis az NV szemszögéből nem az.
Ezért nincsenek a fejlesztők a zárt rendszerek mellett, és ezért kell az NV-nek a PhysX-et bevásárolni. Egyszerűen semmi elrettenő tényezője nincs a mesterséges korlátozásoknak, mert a konkurens úgy sem tudja. Persze ezzel a piac nem jár jól, mivel ez a helyzet megint nem a PC-s játékosok érdekében történt, így joggal érezheti magát az ember becsapva. El lehet fordulni a konzol felé.
(#31) TTomax: Természetesen nem kötelező bekapcsolni az APEX-et, de az érdekes téma, hogy miért nem jó az APEX melletti sebesség. Egy újságírónak a PhysX maga a paradicsom, mert mindig van benne valami eltitkolt turpisság. Alig várom a következő címet.
Nem túl fairplay? Mégis az mennyire fairplay, hogy mesterségesen az egekbe tolják a gépigényt? Szerintem nem sok ember szereti, ha hülyének nézik. Én sem, csak engem nem érdekel, mert leírom, hogy miért teszik ezt a cégek, így 1:1.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Komolyan azt gondolod, hogy én vagyok a hibás azért, mert nem működik a GPU-s cloth a Mafia 2-ben? Ennyire azért ne menjünk már el a tények mellett. Közöm nincs a Mafia 2-höz, aki csinálta az a 2k és az APEX modulért az NV volt a felelős, ahogy a stáblistában is jelzik. Akinek ezeket a korlátozásokat köszönheted az az NV és a 2k. Én csak közlöm a rendszer működését, mert jogod van hozzá, hogy tud, mi hogyan működik.
(#54) antikomcsi: Mármint a Mafia 2-nél? Írja a link, hogy a PSS 9.10.0513-mal működött a PhysX. Ez a legújabb, és ez kell a Mafia 2-nek. A játék támogatja még a PSS 9.10.0512-öt, de azzal teljesítményproblémák vannak, ezért adta ki az NV az új drivert. Persze a cloth gondjainak nincs köze a driverhez. Egyszerűen nincs engedélyezve a GPU-s számítás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert a cloth mindenkire számol. Nagyon megterhelő a jelenetben szereplő karakterek többségére ezt számolni. Egy jelenetben van vagy 20 karakter. A többi PhysX számítás nem jelent komoly terhelést, mert a kalkuláció jelentősen kevesebb erőforrást von el, mint mondjuk a megmaradó törmelékek kirajzolása.
Ezért nem alkalmazzák a Havok FX modult, ami a Havok GPU gyorsításos megoldása. Egyszerűen egy SSE2-es CPU-val gyorsabban végzel, mint a GPU-val. Persze ez nagyon effektfüggő, de összességében sok helyen nem előny a GPU-s gyorsítás.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Nintendo Switch
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...