Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

• Oliverda

félisten

fLeSs:

A C1E be volt kapcsolva az AMD esetében is? Mondjuk ha be volt ha nem szerintem viszonylag magas fogyasztási eredmények jöttek ki ezzel az ASUS lappal más oldalak méréseivel összehasonlítva.

A tisztábbanlátás kedvéért itt egy mérés ahol lakatfogós multiméterrel mértek, vagyis csak a CPU fogyasztásáról szólt a dolog.

Isolated Windows Power consumption, C'n'Q enabled, lower is better. The Power Options were set to "Minimal Power Management" using Windows XP. The power consumption on the ASUS M3A78-T factors in at 8 W, the same system configuration but using Gigabyte's GAMA79GP-DS4H drew 13.6W (before the VRM).

We measured (before the VRM) 68W and 77.2W for the ASUS M3A78-T and the Gigabyte GAMA79GP-DS4H, respectively, which matches the expectations based on AMD's projections.

** The Core i7 power measurements only reflect the power going into the cores but not the additional power going into the Uncore and I/Os and the numbers are therefore not comparable to the rest of the data shown.

forrás

Ez a mérés pedig nem mérvadó emiatt.

U.I.: Jó lenne ha majd még egy X3 720 BE teszt is beleférne majd a féléves tervbe. :)

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

Új hozzászólás Aktív témák