- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz cousin333 #25 üzenetére
Igen, jelenleg mestersegesen kozeliti az EU egymashoz a hagyomanyos es elektromos autok arat, de ennek tavaly meg is volt az ara, az uj auto eladasok nagymerteku csokkenesevel. Ha bevezetik az Euro 7-et, ez tovabb folytatodik es talan 6 millio alatt nem lehet majd venni uj hagyomanyos vagy hibrid motoros autot az EU-ban.
Elkepzelheto hogy szinte ugyanannyiba kerulnek majd a hibrid motorosak mint a tamogatott aru teljesen elektromos verziok, de azt a piac tekintelyes resze nem tudja megfizetni. A fejlodo orszagokban ujra a hasznalt auto fel fordulnak majd az emberek, de mivel azoknak az ara is felmegy, sokan vagy 20 eves "roncsokkal" jarnak majd vagy feladjak az autozast.
Valoszinuleg tonkre megy meg par autogyar, mint a Fiat vagy a Suzuki, vagy az EU-n kivuli piacra gyartanak majd. Lehet hogy a VW csoport is osszemegy, mert pazarlas lesz kulon fejleszteni a Skodat es a Seatot. Maximum ugyanazt a modellt mas neven adjak majd el a kulonbozo orszagokban, de nev es logo kivetelevel minden egyforma lesz.
Persze lehet hogy az Euro 7-et nem vezetik be meg sokaig.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.