- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Milyen TV-t vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- OLED TV topic
- Házi hangfal építés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS ROG Ally
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
george11
senior tag
Énis fennakadtam rajta kicsit, de, ha jobban belegondolsz, akkor árnyalódik a kép.
"Orosz doktor" nem jellemző, hogy hagymányos értelemben vett autó teszteteket írna.
Inkább a belsőségen szokott domborítani az írásaival(néha inkább agymenéseivel).
(a legutóbbi Lexus LS600 teszben is nagyot domborított a videón )
- hogy van a lánya?
- fiam
- hogy van a lánya ... fiam ?
Ha véleményt alkot egy autóról, akkor viszont még nem találkoztam vele, hogy konkrétan az autó vezetéséről/tudásáról írna, hanem arról, hogy bejön neki a formája/feelingje/hangja vagy sem.
(amúgy azért mert nincs meg a jogosítványa, még vezetni tudhat )
"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
dabadab
titán
En azt hittem, mindenki tudja ezer eve, hogy OP-nek nincs jogsija.
Lassuk be: ahhoz, hogy valaki odakat irjon az Auto Union Typ D-hez, tenyleg nem kell jogsi, sot, egyaltalan semmivel sem viszi kozelebb az embert az irasa targyahoz az, ha ismeri a KRESZ rendelkezeseit v vezetett mar Ford Fiestat, mint ahogy a Star Trek rajongoknal sem elvaras az urhajos multDRM is theft
-
george11
senior tag
Hát ciki, de ez van.
Van másik példa is ilyenre ... Ottvan (vagyis már csak volt) a Sofőrök c. folytatásos víg eposz a viasaton. Majka volt a (fő) műsorvezető, ennek ellenére neki sincs jogsija Pedig ez a műsor a kreszről szólt, és a vezetési tudásról. Öööö vagyis inkább arról, hogy könnyesre röhögtem magam a sok bénázástól[ Szerkesztve ]
"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
philoxenia
MODERÁTOR
A vasútról írogató indexes újságírók sem ismerik igazán a dolgokat, mégis hajmeresztő következtetéseket szoktak levonni, néhány beszélgetésből. Erre mondtam régebben, hogy az írott sajtó még aránylag színvonalasabb, Kivéve persze a Prohardvert.
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
tildy
nagyúr
Ismerek egy 11 éves kiscsajt.
Igaz nem irogat szaksajtóba, és jogsija sincs, viszont ráver tudásban sokszor még a jogsisosokra is.
Az , hogy valakinek nincs papírja róla, még érthet hozzá.
Tudomásom szerint zárt terepen/saját tulajdonú területen blabla , jogsi nélkül is vezethet az emebr.
Ahogyan az illető kiscsaj is a ringen."Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
neduddki
nagyúr
HI!
Adorjan Zolinak sincs motoraa jogsija /leglabbis 90es evek kozepen meg nem volt/ meg 10sok /ez ellenben szegyen hogy nem tom fejbol:- (/ magyar bajnoki cim utan sem, pedgi ra asztan nem lehetne fogni hoy nem tud motoronzi:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
george11
senior tag
-
philoxenia
MODERÁTOR
Rossz nyomon jártok, a linkelt rész nem a vezetői tudást hiányolta, a KRESZ szabályok megtanulására tartotta képtelennek Orosz urat.
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
tildy
nagyúr
ja hogy úgy. Ettől függetlenül ha vezetésről szóló cikkeket nem is, szakmai (pl. felépítés , satöbbi)cikkeket simán tud írni.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
george11
senior tag
Még mindig fényévekkel jobb, mint amit néha az Anna csinál
Értem én, hogy szereti a naaaaaagy kocka autókat, és csak olyannal jár, ami vasból van, meg nagy motor, de azért elgondolkodhatna rajta, hogy ez itt Magyarország, és nem feltétlen az a jó, egy 5.0 V8-as amcsi vassal jár az ember a teszkóba csirkefarhátot venniRégebben jobb volt a TC, amíg nekik (mármint a Winkler-Karotta duónak) még minden autó új volt kicsit. Mostanában csak azt nézik, hogy melyik mennyire sportos, vagy lehet-e vele kilinccsel előre menni. Mókás dolgok ezek, de a közúti közlekedés nem erről szól.
Amilyen atom gép karotta AE86-osa annyira használhatatlan közúton, és ugyan ez fordítva is igaz a hétköznapi autókra. De valahogy ezt nem veszik figyelembe, amikor egy luxusbatárt tesztelnek.Nade nem pampogok tovább, mert még mindig a legjobb magyar autós villanymédium a TC, csak sajna számomra már nem a tesztek miatt, hanem a többi cikk/belsőség/agymenés miatt.
"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
keopsz
HÁZIGAZDA
jah, nyilván aki következetesen olvassa őket, az látja az anomáliákat, de sztem az átlagos évi középszínhőmérséklet teljesen rendben van. nézd meg a leguccsó astra tesztet: "6 gang, zmeg, és 1.3as dízel".. és ettől függetlenül 4 csillag, és korrekt cikk. keresetlenül beszólnak akárkinek, ami végtelenül szimpatikus - itt. az index beszólós nimbusza viszont soxor felkészületlenség, meg cinikus manír, szal uncsi. tóta w. is uncsi, vhol beleveszett a saját borzongatóan fenséges csillagködébe, vagy beszippantotta a hyperliberális fényalagút végén a fekete lyuk.. olvashatatlan. a péter anna attitűdjét szétfikázni meg ostobaság, mer' hány női autós újságírót hordott a hátán a jó zsíros magyar föld?.. lehet, h hordott, én nem tok egyről se. sztem üdítő. mint a cream soda. egészen kivételes szóbuborékokat bír prezentálni, ami amúgyis tc-s fícsör, írni így, vagy sehogy, imho. persze hajaz. olvass jeremy clarksont, na, ő osztja kb. így az észt, pedig angol, és hát mondjuk ki: gecijó. lehet, h bele tudna merülni a korszerű turbo dieselek lelekivilágába is, ha akarna, de egy autó nem a műszaki paramétereinek az összessége, ill. lehet az is, de jobb esetben onnan indul. minden süti liszt, meg cukor, meg tojás, meg vaj, és mégis micsoda különbségek lehetnek.
szal, én alapvetően nagyon jó és felkészült stábnak gondolom a tc-t, amikor épp nem betlehemes balaszfémiával ütik el az időt. (én se fotózok menórákba tett füstöltkolbászt, fölérajzolt fénypászmával hanukakor..) hajaznak sokfelé, ami érthető, tc előtt is volt autós újságírás a világban, de statisztikából tuti megbasznám őket a népítélet torz és használhatatlan számaiból levonogatott értelmetlen következtetések kapcsán. (naja, orosz doktor orvos, bodolai doktor jogász, a kardos g. meg a dudás (közgáz mindkettő) pedig mással foglalkozik..) mer' amikor vki azért ad sok csillagot, mert (saját indoklás!) még többet adott volna ha lehet, olyan ROSSZ az autó; amikor a SZUBJEKTÍV mindenféle számokat vkik átlagolni merik, h utána nagydobra lehessen verni; amikor pár ezer km-es autók értékeléseit nem súlyozzák (basszák ki?) az átlagban; amikor képesek egymás mögött szerepeltetni egy 79 és 92 közt gyártott s mercit, meg a honda jazzt, akkor az szimpla lúzerség.
de ettől függetlenül a tc is, meg a népítélet is a legjobb magyar vélemény-referencia. szerintem.
[ Szerkesztve ]
cantante di sampietrini
-
george11
senior tag
100%-ig egyetértek.
De, hol van az már, amikor egy Vipert/Ferrarit/kombájnt/aratógépet/akármit teszteltek ...
Aki arra kíváncsi, hogy mit tud az egyhármasdízel Opel asztma, az elmegy egy kereskesdésbe, és kipróbálja, vagy elolvas egy bármilyen tesztet róla.
Nekem személy szerint a régi elvetemültség, a régi igazi autóbuzéria hiányzik, amit jelenleg Orosz doktor próbál pótolni, de mivel Ő tapasztalat hiányában szemére/fülére hagyatkozva ír, így nem igazán kielégítő.(azért több, mint a semmi )
Túl szép volt, hogy igaz legyen Karotta lelécelt(félig), Winkler is csak szökőévente ír valamit. Anna egyre jobb, de egyben egyre rosszabb is
Marad Orosz doki, és Égő Ákos. Ez szerény véleményem szerint sovány lesz a korábbi szint megtartására."5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W
- Xiaomi Instant Photo Printer 1S Set Bontatlan!
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 16GB DDR4 250GB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 100 Lite Chieftec 700W