Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Az 1. kép a TAAU és a 2. az FSR, de nem tagadom, azért eltartott kicsit amíg rájöttem. A textúrák valamivel részletesebbek temporálisan felskálázott képnél.
Értem, szóval az Unreal Engine 4 pipelinejába nem lettek eredetileg beépítve a post process effektek, és amely fejlesztő ezeket feltétlenül akarja a játékában használni, akkor sokszor csak nem implementálja bele a temporális felskálázást, mert nem éri el vele a kívánt post processelt képet - AZ FSR-ral biszont ez lehetséges...
Akkor mondjuk úgy, hogy amint megérkezik az első Unreal Engine 5-el készült játék, az FSR veszt a jelentőségéből legalább is Unrealos játékok esetén, mert lényegében jobb eredmény elérhető majd effektekkel együtt temporális felskálázással - alacsonyabb felbontásoknál mint pl. 720p ráadásul még jobban kijön majd a különbség a temporal upsampling javára:
Unreal Engine 5 Temporal Super Resolution Tested[ Szerkesztve ]
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- További aktív témák...