Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Rogozin tavaly dörgelmes levelet írt az orosz tervezőirodák vezetőihez, amelyben a rossz állapotú infrastruktúrát és a begyepesedett gondolkodásmódú vezetést tette felelőssé azért, hogy a fiatal mérnökök nem az orosz űriparban keresik a boldogulást.
Arról viszont nem beszélt, hogy nem azért áznak be a műhelycsarnokok, és töredezett, gazzal benőtt a járda a gyáregységekben, mert a vezetők a Porsche Cayenne után Lamborghini Urus-ra síbolták el a pénzt. Hanem azért, mert eleve alulfinanszírozott az orosz űripar, és egyszerűen semmire sincs pénz. Ehhez jön még a koncepciótlan, politikai alapú vezetés és a tény, hogy nem kis mértékben a nyugati megrendeléseknek, pénzeknek köszönhető, hogy az orosz űripar még talpon van.Ez nem a 10 éves tervekről szól, hanem arról, hogy tervek, álmok vannak, pénz és hatékonyság viszont nincs. A Szemjorka (R-7) rakétacsalád gyakorlatilag az 1950-es évek óta az orosz űripar meghatározó eleme. A mai napig nem tudták kiváltani. Pedig terv volt ezer, amelyben nyugdíjazták volna...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.