Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pipó

    őstag

    válasz schawo #17 üzenetére

    "A DLSS inkább egy újabb, arany középutat kereső megoldás a sok közül. Az elgondolás alapja az, hogy a GPU-ban található tensor magok megkeresik azokat a részeket a készülő képkockán, amelyeknél az aliasing probléma erősen látszana, és ezekre alkalmaznak többszörös mintavételt, vagyis az SSAA-hoz hasonlóan, a kijelölt területekre vonatkozóan számolnak több pixelt, méghozzá az eredeti pixelpozícióhoz képest mindig egy kicsit eltolva, ahogy az eredeti eljárás működik."

    A tensor magok a Voltában debütáltak tudtommal, az 1080-ban nincsenek. Ha úgy lenne, ahogy írtad, akkor az 1080-on tök felesleges lett volna futtatni, mivel nem is tudja a DLSS élsimítást.

    A grafikon alapján egyébként igazad lenne, mert úgy látszik, mintha ezt is összehasonlítanák. De akkor meg a leírt magyarázat nem stimmel.

    "Vannak győzelmek, amiktől jobban alszik az ember. És olyanok is, amik ébren tartanak." Broadchurch - Kis fekete szir-szar rózsaszín biszbasszal a tetején? - Az is vaaan!

Új hozzászólás Aktív témák