Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Attix82 #158 üzenetére

    Már annyiszor leírtuk, hogy ha egy játék komplex compute shadert használ, akkor a Kepler nagyon lemarad. Mi az elérhető 4 DX11-es játékból 2-t betettünk, ami ilyen. Ez a kettő nagyon lehúzza a Kepler eredményét, mert a GCN sokkal jobban érzi magát ezekben a szituációkban. Sokkal jobb a hatékonyság, és gyorsabb a context switch. A külföldi tesztek nem teszik be ezeket az új játékokat, mert még mindig azt hiszik, hogy ezek csak egyszeri jellegű dolgok, amik nem lesznek meghatározók a jövőben. A Beyond 3D fórumán már észrevették, hogy ez nem egyszeri, vagy specifikus gond a Keplernél, hanem a hardver működéséből ered. Persze az egy technikai társaság, jóval hamarabb meglátják az architektúra problémáit, mint egy átlag tesztelő, főleg akkor, ha a tesztelők az elmúlt évek játékait használja az újak helyet.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák