Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bb0t

    senior tag

    válasz Ed Parker #50 üzenetére

    Arra utaltam, hogy ezt a szemléletet a gyártók alakították ki az emberekben. A marketing mindig a megapixel köré épült. Mikor megjelentek a 0,5 meg 1 megapixeles digitális fényképezők persze akkor még értelme is volt a MP növelésnek egészen úgy 5-ig, és szerintem onnan kezdték el a gyártók meglovagolni ezt a dolgot és akkor már csak arra ment ki a játék, hogy ezzel adjuk el a termékeinket. Nekem nem rémlik, hogy egy reklámban is szerepelt volna a szenzorméret vagy a fényerő, max a zoom.

    Talán azoknak való leginkább a hatalom, akik nem vágynak rá. Azoknak, akiket (...) a sors állít az élre, akik szükségből öltik fel a palástot, s aztán maguk is meglepődnek rajta, mennyire jól illik a vállukra.

Új hozzászólás Aktív témák