Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Duddi

    aktív tag

    válasz Hajdi #1 üzenetére

    Egyet értek veled!

    Szerintem is bőven van még terület amin az enginek-nek van még hová fejlődni.
    Mondtad az AI kérdését, pl szerintem király lenne ha az AI egy RTS ben tanulna tőled / a játékosoktól és az inhuman szinten nem csalás miatt lenne nehéz megverni hanem mert bizony kiismer téged és válasz lépést tesz.

    A fizika. Nagyon rég óta léteznek fizikai részeke effektek amik pl a collision modell mentén peregnek le a dolgokról és van törmelék is amit ide oda lehet tologatni. de keveset használják és valahogy kifejezetten a törmeléknek olyan érzése van mintha hungarocellből lenne. és ha sok van belőle az öli a programot.

    fizikai folyadék pl nem sok van játékban, lövedék röppálya fizika is kimerül a legtöbb esetben egy középpont körüli x% szórás/m ben. A haj már alakul de szőr az még nincs nagyon használva.

    Van egy azt hiszem ausztrál cég az Euclideon [link] ők egy olyan rendszeren dolgoznak amivel valós időben jeleníthető meg lézer szkennelt pontfelhőkből álló állomány olyan részletességgel amit a "fotorealisztikus" játékok is irigyelnének.
    Én ebben látnám a jövőt. Nem poligon alapú modell leképezés hanem milliárdnyi pont "atom" ból állna össze a jelenet ezt lehetne kombinálni anyagminőséggel és fizikával, ekkor ha odacsapsz karddal egy fának az meg tud sérülni a csapásnak megfelelően és úgy is maradna. viszont sajnos nem felkapottak.

Új hozzászólás Aktív témák