- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Projektor topic
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- iPad topik
Hirdetés
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Egy másik infós oldalon kicsit részletesebben írnak az esetről; és ott több olyan itt, a fórumban felmerült kérdésre választ adnak, ami itt nincs leírva (nem reklámozok, ezért se nevet, se linket nem is adok, csak tényként említem, hogy onnan hozom az általam is ismert infókat).
Szóval az amcsiknál már van rá szabályozás (SAE (Society of Automotive Engineers) alapján: [link]). Vagyis több szint létezik, amelyek közül a 0. a teljes manuális mód, az 5-ös a teljesen önvezető autó (a 3-asnál van a határ, de még ott is szükséges a sofőr tevékeny jelenléte - vagyis még ott is a sofőr a hibás mindenért). A Tesla jelenlegi formában csak mint 'okosautó' létezik, és a 2-es kategóriában van (vagy legalábbis a balesetkori besorolása ez volt). Ennek értelmében minden felelősség az autó sofőrjét terheli, aki nem reagált a helyzetre.
Persze mind az elnevezés (autopilot), mind a reklámozott dolgok (reagálnak az akadályokra, és lassítanak/megállnak előttük - de akár az is, hogy "önvezető autót építünk", miközben ezen 'építés' nagyon elején járnak még csak) megtévesztők lehetnek, de az autó jelenlegi leírásaiban mindenhol említik, hogy ez még nem egy önvezető autó; így a rendszerei csak mind 'kisegítő' rendszerek, amik segítik az autó vezetésében a sofőrt; de nem vezetnek helyette. Épp ezért például a rendszerek érzékelik azt is, ha nem rakja a sofőr a kezét a volánra; és ezt külön jelzik is (meg az autopilot is lassít (mostanában már ki is kapcsol) egy idő után).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Ukrajnai háború
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Robogó, kismotor
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen